Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Jeg vurderer å skille meg fra mannen min, men lurer på hva slags støtteordninger som finnes. Jeg mottar AAP, laveste sats, så jeg har dårlig økonomi. Antakelig vil vi ende opp med å ha barna 50% hver. Vil jeg få noe annet enn AAP? Bostøtte? Dobbel barnetrygd? Noe annet? Hvor vanskelig er det å leie bolig når man lever på AAP? Jeg vil ha godt med egenkapital etter hussalg, men på kort sikt vil det bli aktuelt å leie. Jeg vet heller ikke hvor vanskelig det er å få lån når man bare har AAP som inntekt? Er det noen som har erfaring eller kunnskap om dette, så vil jeg gjerne ha noen råd eller linker som kan være relevante! Tusen takk! Anonym poster: 7100a7f6ff26bb41369b144e96e74550
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Siden dere skal ha barne 5o hver så er det ikke så mye du har krav på. Bostøtte kan du søke om siden du er alene og har lav inntekt. Dobbelbarnetrygd får man om man har barnet mer en den andre. Er vanskelig og få stort lån med bare AAP ja siden det ikke regnes som en stabil fast inntekt. Anonym poster: b1992dace47bc1133c3b28f10fd85f0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå