Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Sikkert et underlig spørsmål dette, men er det normalt at en liten baby får ereksjon? Oppdaget at min sønn på tre mnd. hadde det når når jeg skulle stelle ham. Anonym poster: f05333000d95f291f73db265dd5e291d
Musemorbr / Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Veldig normalt. De får det allerede i magen. Og som du sikkert vet vil det fortsette å skje i tide og utide resten av livet. Det er bare å være glad for at han er frisk og rask på det området også. Endret 3. desember 2012 av Musemorbr /
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Ok, takk for svar;) Anonym poster: f05333000d95f291f73db265dd5e291d
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Ja, de både får ereksjon og leker med utstyret sitt allerede i fosterlivet1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå