Gå til innhold

Baby og ereksjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et underlig spørsmål dette, men er det normalt at en liten baby får ereksjon?

Oppdaget at min sønn på tre mnd. hadde det når når jeg skulle stelle ham.

 

 

Anonym poster: f05333000d95f291f73db265dd5e291d

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veldig normalt. De får det allerede i magen. Og som du sikkert vet vil det fortsette å skje i tide og utide resten av livet. Det er bare å være glad for at han er frisk og rask på det området også. :)

Endret av Musemorbr /
Skrevet

Ok, takk for svar;)

 

Anonym poster: f05333000d95f291f73db265dd5e291d

Skrevet

Ja, de både får ereksjon og leker med utstyret sitt allerede i fosterlivet1 ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...