Berlinerbolla Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Er fridagen min hjemme med barna i dag, sitter og slapper av og drømmer meg bort. . Og har veldig lyst på.....LOLLIPOPIS I BEGER MED PÆRESMAK!!! har ikke spist det på årevis....selger de det fortsatt i butikk? Har ikke sett det:/ åh det hadde vært nammis:)) Noe spesielt dere har lyst på om dagene? Andre ting er at jeg må lukte på peanøttsmør... Lukter så godt... Bare lukte og ikke spise... xD hehe rare hormoner!!
Zora-okt10+jun13 Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Her gaar det ned en Lollipop hver dag Ikke med päresmak, men den stripete
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Sjokolade, sjokolade, og atter sjokolade!!!!. Lovet meg selv å holde meg unna dette sv.skapet men det er visst helt umulig:( Spiser også noen mandariner i løpet av dagen da hehe-
mibella Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Har så veeeldig lyst på spekemat! Også i disse juletider da.. da er det jo overalt.. sukk!
Therese12 Skrevet 4. desember 2012 #5 Skrevet 4. desember 2012 Lyst på lollipopis i bøtte, men det er umulig å oppdrive!!! :-( det har stilt kvalmen min med sånne type smaker, men pinneis blir lissom ikke det samme... :-( lager meg smoothie hver dag, det gir litt samme feeling. I kveld skal jeg koke meg masse gulrøtter med brun saus på! Lenge leve rare gravidlyster! :-)
Berlinerbolla Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. desember 2012 Ja lollipopis i bøtte:/ tatt ut av produksjon??? Drømmer om den med pæresmak hele tiden!!!
Lønnesirup90 Skrevet 4. desember 2012 #7 Skrevet 4. desember 2012 Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet
Therese12 Skrevet 4. desember 2012 #8 Skrevet 4. desember 2012 Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim!
Therese12 Skrevet 4. desember 2012 #9 Skrevet 4. desember 2012 Ja lollipopis i bøtte:/ tatt ut av produksjon??? Drømmer om den med pæresmak hele tiden!!! . Skal vi skrive ønskemail til produsenten? ;-)
Lønnesirup90 Skrevet 4. desember 2012 #10 Skrevet 4. desember 2012 Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim! Ha ha, uff da jeg koker bare en del poteter og knuser de når de er kokt halvt i hjel, så moser vi dem me en go klart smør så heller jeg oppi litt og litt melk, bruker alltid ha den litt tykk har dessverre ingen go oppskrift :/
Berlinerbolla Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2012 Hehe skulle gjort det;) jeg har faktisk gått så langt i å tenke om jeg skal oppsøke en kiosk/kafe som selger kuleis, og få kjøpe av dem ett sånt stort beger som de har stående i frysedisken. For der er lollipop med bringebær og appelsin?
Berlinerbolla Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 4. desember 2012 Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim! Ha ha, uff da jeg koker bare en del poteter og knuser de når de er kokt halvt i hjel, så moser vi dem me en go klart smør så heller jeg oppi litt og litt melk, bruker alltid ha den litt tykk har dessverre ingen go oppskrift :/ Har dere smakt Erlings potetstappe som de selger på rema 1000? Himmelsk:)
Berlinerbolla Skrevet 4. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 4. desember 2012 Ja lollipopis i bøtte:/ tatt ut av produksjon??? Drømmer om den med pæresmak hele tiden!!! . Skal vi skrive ønskemail til produsenten? ;-) Hehe skulle gjort det;) jeg har faktisk gått så langt i å tenke om jeg skal oppsøke en kiosk/kafe som selger kuleis, og få kjøpe av dem ett sånt stort beger som de har stående i frysedisken. For der er lollipop med bringebær og appelsin?
Lønnesirup90 Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim! Ha ha, uff da jeg koker bare en del poteter og knuser de når de er kokt halvt i hjel, så moser vi dem me en go klart smør så heller jeg oppi litt og litt melk, bruker alltid ha den litt tykk har dessverre ingen go oppskrift :/ Har dere smakt Erlings potetstappe som de selger på rema 1000? Himmelsk:) Nei den har jeg ikke smakt ! kan vel neppe slå hjemmelagd, men kjenner jeg er rimelig lei av å skrelle poteter så da blir det sikkert den om den er god
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå