Gå til innhold

Hva har dere lyst på i dag?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er fridagen min hjemme med barna i dag, sitter og slapper av og drømmer meg bort. . Og har veldig lyst på.....LOLLIPOPIS I BEGER MED PÆRESMAK!!! har ikke spist det på årevis....selger de det fortsatt i butikk? Har ikke sett det:/ åh det hadde vært nammis:))

Noe spesielt dere har lyst på om dagene? Andre ting er at jeg må lukte på peanøttsmør... Lukter så godt... Bare lukte og ikke spise... xD hehe rare hormoner!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her gaar det ned en Lollipop hver dag :P

Ikke med päresmak, men den stripete :)

Skrevet

Sjokolade, sjokolade, og atter sjokolade!!!!. Lovet meg selv å holde meg unna dette sv.skapet men det er visst helt umulig:(

Spiser også noen mandariner i løpet av dagen da hehe-

Skrevet

Har så veeeldig lyst på spekemat! Også i disse juletider da.. da er det jo overalt.. sukk!

Skrevet

Lyst på lollipopis i bøtte, men det er umulig å oppdrive!!! :-( det har stilt kvalmen min med sånne type smaker, men pinneis blir lissom ikke det samme... :-( lager meg smoothie hver dag, det gir litt samme feeling. I kveld skal jeg koke meg masse gulrøtter med brun saus på! Lenge leve rare gravidlyster! :-)

Skrevet

Ja lollipopis i bøtte:/ tatt ut av produksjon??? Drømmer om den med pæresmak hele tiden!!!

Skrevet

Hjemmelagd potetmos !! Tror ikke jeg spiser annet :P

Skrevet

har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim!
Skrevet

Ja lollipopis i bøtte:/ tatt ut av produksjon??? Drømmer om den med pæresmak hele tiden!!!

. Skal vi skrive ønskemail til produsenten? ;-)
Skrevet

har du en oppskrift? Prøvde meg på det i går og det ble katastrofe! Så ut som lim!

Ha ha, uff da :P jeg koker bare en del poteter og knuser de når de er kokt halvt i hjel, så moser vi dem me en go klart smør så heller jeg oppi litt og litt melk, bruker alltid ha den litt tykk :) har dessverre ingen go oppskrift :/

Skrevet

Hehe skulle gjort det;) jeg har faktisk gått så langt i å tenke om jeg skal oppsøke en kiosk/kafe som selger kuleis, og få kjøpe av dem ett sånt stort beger som de har stående i frysedisken. For der er lollipop med bringebær og appelsin? ;)

Skrevet

Ha ha, uff da :P jeg koker bare en del poteter og knuser de når de er kokt halvt i hjel, så moser vi dem me en go klart smør så heller jeg oppi litt og litt melk, bruker alltid ha den litt tykk :) har dessverre ingen go oppskrift :/

Har dere smakt Erlings potetstappe som de selger på rema 1000? Himmelsk:)

Skrevet

. Skal vi skrive ønskemail til produsenten? ;-)

Hehe skulle gjort det;) jeg har faktisk gått så langt i å tenke om jeg skal oppsøke en kiosk/kafe som selger kuleis, og få kjøpe av dem ett sånt stort beger som de har stående i frysedisken. For der er lollipop med bringebær og appelsin? 

Skrevet

Har dere smakt Erlings potetstappe som de selger på rema 1000? Himmelsk:)

Nei den har jeg ikke smakt ! :D kan vel neppe slå hjemmelagd, men kjenner jeg er rimelig lei av å skrelle poteter :P så da blir det sikkert den om den er god :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...