Gå til innhold

Noen som har vinterdressen fra name it?? Er de gode nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så de var på tilbud nå og guttungen trenger ny dress :) Ser det er fler i barnehagen som har de, men jeg syns kanskje de virket litt tunne?

Man har jo uansett ull under så da holder de kanskje?? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest jule-Juliea
Skrevet

Jeg har den til min jente. Begynte å bruke den først forrige uke. Og er først nå i dag hun har ulldress under. Den er tykk og god.

I dag hadde hun bomullsbody og stømpis, (allergisk mot ull) ulldress så dressen over på vei til bhg. Selvsagt luer, skjerf, votter og ullsokker i skoene. men med det holder hun seg veldig god og varm. La med en ekstra ulgenser om de skulle være lenge ute i dag.

Jeg er veldig glad i den, den er god for henne å ha på og hun vil gjerne ha den på hele tiden.... :P

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Vi har den for første gang i år, så har bare noen dager med erfaring. Men så langt er jeg fornøyd.

Den vi har er veldig tykk og god, så ville ikke brukt den på de minste barna. Usikker på om det finnes forskjellige versjoner, siden du sier at din er tynn.

Skrevet

Så bra! Har hatt name it sin dress før, men da babydressene. De var så stive, men den her virka veldig myk og god =) Tror nok det blir den da! :P

Skrevet

Vi har den for første gang i år, så har bare noen dager med erfaring. Men så langt er jeg fornøyd.

Den vi har er veldig tykk og god, så ville ikke brukt den på de minste barna. Usikker på om det finnes forskjellige versjoner, siden du sier at din er tynn.

Mulig det bare er jeg som syns den virker tynn, eller at den gamle dressen hans bare er veldig tykk :P

Skrevet

Har den og synes også den virker tynn. Men har sendt med nok klær i bhg som de kan ha under :)

Skrevet

Name It har i hvertfall to ulike dresser. De dyreste er etter min mening helt suverene i fht å ikke bli våte og være varme. Minuset er at de er litt tunge. De billigste blir våte gjennom hvis det ikke er kaldt, men lette og gode og varme, hvis det er kaldt nok til at de ikke blir våte.

Jeg anbefaler absolutt den dyreste, den jolder mål til mitt barn som er i uteavd opptil 8 timer om dagen. Den er til sammenliging bedre enn Reima synes jeg når det gjelder å holde barnet tørt.

Gjest jule-Juliea
Skrevet

http://www.trehjerter.no/productdetails.php?product=716

Den har min. Hun er 21 måneder. Syntes den virker tykk, men samtidig veldig god og myk og lett å bevege seg i. Jeg liker ikke gummi på rumpe og knær. Så er den jo fremdeles like vanntett for den har et sterkere materialet på knær og stump selvom det ikke er gummi.

De sa i barnehagen hun virker veldig komfortabel i den dressen. Men jeg vet ikke om de har flere dresser. Den kommer best ut i Danmark hvert eneste år og det er det jo relativt vått om vinteren..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...