Gå til innhold

Kraftig brystbetennelse og blod i melka?? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette normalt? Nokon fleirgangsfødende med erfaring?

Har gått på antibiotika siden torsdag o er idag mykje bedre, men når eg pumpa igår kom det blodbanken melk ut??

Får angst!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Oppsøk hjelp på ammehjelpen.no - der står det også veldig mye bra :)

Skrevet

Hei!

Hei

Har lest der, men finn ingenting ang blod i melk

Skrevet

Ja, det kan skje at det er blod i melka. Jeg har ikke opplevd det selv, men vet om andre som har. Det skal visstnok være ok å gi babyen melk likevel, men kanskje ikke så appetittelig. Jeg ville uansett ringt legen som har skrevet ut antibiotika til deg og spurt om du burde komme tilbake.

Skrevet

Hei!

Hei

Har lest der, men finn ingenting ang blod i melk

Det går an å sende mail til ammehjelper der - kanskje de vet noe mer

Skrevet

Hei. Det er ikke farlig at det kommer litt blod i melka. Du er sikker på at det var blodfarget melk? Melka kan variere i farge og tykkelse. Dessverre kan et par dråper blod gjøre at noe blr farget lyserødt, så det kan se ut som det er mer enn det egentlig er...Jeg har oppleved å ha fått så såre brystvorter at de har sprukket opp og blødd, men har ammet for det (mens jeg har hylt inni meg...) Har du såre brystvorter? Hvis du ikke lenger har feber, og de ømme kulene i brystene er redusert, så synes jeg ikke du skal få hetta over et par bloddråper. Hvis det vedvarer, så ta kontakt med lege/helsestasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...