Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Haha nei ikke enda. Men det snører seg til nå, ikke fullt så gele i magen lenger. Men smertene tar nesten livet av meg. Dette er noe av det verste jeg har hatt i hele mitt liv. Satser på at det var en 4 dagers for da er det siste dag i dag. Matlysten er på bunn, men hjernen fantaserer om alt fra blomkålspesiale til lutefisk. Ikke akkurat det beste for magen, men hjernen gleder seg til stabil mage igjen.
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Og neste gang holder jeg kjeft! Ikke før svart deg så var det på'n igjen.
mandel i grøten Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Kjære deg! Hva skal man si? Hjelper det med god bedring? Ønsker deg iallefall det! Og måtte du skinne i julekjolen!
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Kjære deg! Hva skal man si? Hjelper det med god bedring? Ønsker deg iallefall det! Og måtte du skinne i julekjolen! Nå måtte jeg jo bare prøve kjolen til julebordet. Og dærsken hvor fint den satt Men om denne type slankekur er verdt å bli fin i fasongen vet jeg nå ikke helt.
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Snerten snelle med en svak lukt av møøk? Tja, iallefall verdt et forsøk. Bare dusj deg i den godlukta du har Enten besvimer de eller alle med storm du tar. GOD BEDRING! Det er IKKE gøy med sånt magekjør!!!
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Enda godt jeg fikk ny parfyme av gubben da .)
Mistletoe and wine Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 Huff, du har virkelig fått det stakkar! Masse god bedringstanker sendes din vei, håper du føler deg bedre veldig fort
Gjest jule-Juliea Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Shit stakkars holder du på enda! Fysjomfy! Sender deg god klem og god bedring! Håper du har invistert i sånn dosete varmer som gamledamer har? Og matchende doteppe til å varme føttene på. Lysblå eller lysrosa plysj er fint og varmt, det har farmor og farfar. Skjønner nå hvorfor...
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Shit stakkars holder du på enda! Fysjomfy! Sender deg god klem og god bedring! Håper du har invistert i sånn dosete varmer som gamledamer har? Og matchende doteppe til å varme føttene på. Lysblå eller lysrosa plysj er fint og varmt, det har farmor og farfar. Skjønner nå hvorfor... Haha har blå lodden badematte. Man skal da ikke fryse på bena når man sitter på do. Formen er stigende nå og det er godt.
Gjest jule-Juliea Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 Shit stakkars holder du på enda! Fysjomfy! Sender deg god klem og god bedring! Håper du har invistert i sånn dosete varmer som gamledamer har? Og matchende doteppe til å varme føttene på. Lysblå eller lysrosa plysj er fint og varmt, det har farmor og farfar. Skjønner nå hvorfor... Haha har blå lodden badematte. Man skal da ikke fryse på bena når man sitter på do. Formen er stigende nå og det er godt. å så bra nå ble jeg glad! Men tenkte ikke på vanlig badematte, men slik en delikat liten sak som er klint inntil doen (burde ikke brukes av hygeniske årsaker) Og sånn teppe på dolokket... Om det faktisk er det du har så ja ikke´no! Glad du er bedre
Mama Christmas Skrevet 3. desember 2012 #12 Skrevet 3. desember 2012 Shit stakkars holder du på enda! Fysjomfy! Sender deg god klem og god bedring! Håper du har invistert i sånn dosete varmer som gamledamer har? Og matchende doteppe til å varme føttene på. Lysblå eller lysrosa plysj er fint og varmt, det har farmor og farfar. Skjønner nå hvorfor... Haha har blå lodden badematte. Man skal da ikke fryse på bena når man sitter på do. Formen er stigende nå og det er godt. å så bra nå ble jeg glad! Men tenkte ikke på vanlig badematte, men slik en delikat liten sak som er klint inntil doen (burde ikke brukes av hygeniske årsaker) Og sånn teppe på dolokket... Om det faktisk er det du har så ja ikke´no! Glad du er bedre Godt å høre at formen er oppadgående, Ziva! :) Juliea, sånn dosete-cozy var standard i USA da jeg bodde der. Grøss og gru, lyserosa pus på dosete og lokk, med tilhørende gulvmatte, og avslørende med små, lyse flekker hvor mannfolka har bommet. Bæh....
Gjest jule-Juliea Skrevet 3. desember 2012 #13 Skrevet 3. desember 2012 (endret) ÆÆÆÆÆSJ!!!! det er det mest uhygeniske som finnes i HELE verden! Skjønner hvorfor du flytta tilbake! Endret 3. desember 2012 av jule-Juliea
Gjest cunning stunts Skrevet 3. desember 2012 #14 Skrevet 3. desember 2012 ÆÆÆÆÆSJ!!!! det er det mest uhygeniske som finnes i HELE verden! Skjønner hvorfor du flytta tilbake! Nei, det mest uhygieniske er langt verre - har du noen gang bodd et sted med vegg-til-vegg på badet hvor det også er en do? Og delt hus med fire gutter? Et litt sånn svamptykt vegg-til-vegg?
Gjest jule-Juliea Skrevet 3. desember 2012 #15 Skrevet 3. desember 2012 ÆÆÆÆÆSJ!!!! det er det mest uhygeniske som finnes i HELE verden! Skjønner hvorfor du flytta tilbake! Nei, det mest uhygieniske er langt verre - har du noen gang bodd et sted med vegg-til-vegg på badet hvor det også er en do? Og delt hus med fire gutter? Et litt sånn svamptykt vegg-til-vegg? Æsj nei fy fader det har jeg heldigvis IKKE! Jeg har aldri bodd med noen menn jeg. Det har egentlig vært et av mine prinsipper at menn kun kommer på besøk. Det må endres nå, men det e ren annen sak. Vegg til vegg på do!?? Hva i all verden slags dop gikk huseier på?
Gjest cunning stunts Skrevet 3. desember 2012 #16 Skrevet 3. desember 2012 ÆÆÆÆÆSJ!!!! det er det mest uhygeniske som finnes i HELE verden! Skjønner hvorfor du flytta tilbake! Nei, det mest uhygieniske er langt verre - har du noen gang bodd et sted med vegg-til-vegg på badet hvor det også er en do? Og delt hus med fire gutter? Et litt sånn svamptykt vegg-til-vegg? Æsj nei fy fader det har jeg heldigvis IKKE! Jeg har aldri bodd med noen menn jeg. Det har egentlig vært et av mine prinsipper at menn kun kommer på besøk. Det må endres nå, men det e ren annen sak. Vegg til vegg på do!?? Hva i all verden slags dop gikk huseier på? Hehe, bo med gutter var det enkleste jeg har gjort, men altså, vi delte en leilighet med et bad som ikke var helt drømmebadet, nei. Det hadde også en varmtvannsløsning som var fantastisk: varmtvannet i dusjen kom fra en liten tank som begynte å varme seg opp når man slo på dusjen...
Gjest Ziva Skrevet 3. desember 2012 #17 Skrevet 3. desember 2012 ÆÆÆÆÆSJ!!!! det er det mest uhygeniske som finnes i HELE verden! Skjønner hvorfor du flytta tilbake! Nei, det mest uhygieniske er langt verre - har du noen gang bodd et sted med vegg-til-vegg på badet hvor det også er en do? Og delt hus med fire gutter? Et litt sånn svamptykt vegg-til-vegg? Typisk engelsk, fikk helt noia når jeg var på besøk der. Ikke snakk om at jeg gikk barbent eller i sokkelesten på det badet. Badematta ligger foran vasken og har under de siste dagers strabaser blitt dratt frem og tilbake. Og nå som formen er stigende har den jaggu fått julevasken også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå