Gå til innhold

Blir det for varmt med tights over ullunderbukse innendørs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kjoleglad treåring, men finner så lite nøytralt ullundertøy til en billig penge så det er mye knallfarger som kræsjer med kjolene. Lurer på om det blir alt for varmt for henne inne i barnehagen å bruke en tynn bomullstights over ullunderbuksa?

Anonym poster: 2369b94425cbfb7d26d1f5be3215a84c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det høres varmt ut. Men bryr hun seg noe om fargene? Jeg hadde ikke giddet å bry meg så lenge ungen er fornøyd med å gå med kjole.

Min gutt brukte pysj i Bhg i lengre perioder, dette valgte han selv, så da ble det å velge sine kamper. Ull under pysj på vinter, kun pysj på sommer ;)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354494990' post='144793302]

Jeg synes det høres varmt ut. Men bryr hun seg noe om fargene? Jeg hadde ikke giddet å bry meg så lenge ungen er fornøyd med å gå med kjole.

Min gutt brukte pysj i Bhg i lengre perioder, dette valgte han selv, så da ble det å velge sine kamper. Ull under pysj på vinter, kun pysj på sommer wink.png

Men ull under pysj er jo det samme som ull under disse tynne tightsene? Er iallefall like tynne som pysjbukser de hun har :)

Anonym poster: 2369b94425cbfb7d26d1f5be3215a84c

Skrevet

Når de var ute ja, inne brukte de stort sett bare ull. Liten og lun bhg. Har en veldig varm unge. Sliter enda med at andre har på så mye klær på ungene sine siden min ikke trenger like mye.

Skrevet

Det kommer an på barnet og innetemperaturen. Min datter er en frysepinne, skal ikke mye til før hun skjelver og blir blå på leppene. Har derfor alltid på henne ullundertøy og noe bomullstøy over det.

Og innetemperaturen er vel rundt 22 grader i barnehagen, tenker jeg.

Skrevet

Og kan i samme slengen fortelle om min tantes baby. I sommer kunne babyen bruke kortermet body og bare bukse (ikke sokker heller) når det var rundt 18 grader ute. Min datter derimot, hun hadde bomullstrømpebukse og tynne bukser/tights over det, langermet body/genser og kjole over det.

Enda min datter er veldig aktiv jente. Barn er så forskjellige, det er poenget med det jeg nettopp fortalte :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...