Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Ser dette setet er kommet dårlig ut i tester, mens andre plasser står det at det er et av de sikreste setene, så lenge man bruker det bakovervendt. Vi tenker å kjøpe dette setet til babyen vår på 11 mnd. Noen erfaringer? Anonym poster: 7a0d87cbd84ecb1b121433d1391fa85d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Vi hadde et eldre sete, og det var forferdelig ustødig. Anonym poster: 582b0c57704324cda29cfd50851d631a
LilleBamBam+EnTil Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Hvilket multitech? Vi har Two Way og det er genialt. Kom veldig bra ut i test. Men hvilken test refererer du til? Vi så på NAF sin test og tror det var tilsvarende forum i sverige. Ingen av de setene som var i den vektklassen kom markant bra ut når de var innstilt på front, men kom utrolig bra ut når det gjald sikring bakover i den vektklassen.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 Glemte å si at Two way er meget stødig, sitter bom fast. Og det selv om jeg sklei ut av veien gitt. Har et annet brittax sete som derimot var helt håpløst, så det kastet vi. Husker ikke hva denne modellen het, men det skilte nesten 2000 kr i pris på de to
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Jeg er veldig fornøyd med det. Grunnen til at det kommer dårlig ut i enkrlte tester er jo at det ikke er sikkert framovervendt. Bakovrvendt er det et godt sete. Men det er veldig stort og passer ikke i alle biler. I min manns bil kan vi for eksempel ikke ha det, for han har så korte seter at det nesten velter. Anonym poster: 2e3d5e83b74829405126f339512c527c
Hybelkanina Skrevet 3. desember 2012 #6 Skrevet 3. desember 2012 Vi har det i bilen til mannen min. Har Besafe i min bil og er mer fornøyd med det (fordi han sitter så høyt og fint i det), men måtte ha et litt mindre sete i mannen sin bil. Da ble det multitech, og vi er veldig fornøyd med det også.
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. desember 2012 #7 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hadde det til lillebror og var veldig fornøyd. Det er en stor stol og barnet har god plass. Grunnen til at det kommer dårlig ut i noen tester er som andre her sier, det er pga at det kan brukes fremovervendt. Det er et godt sete om du bruker det bakovervendt. Jeg hadde acta graco cosmic et eller annet før det og den var så elendig og vinglete at vi kastet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå