Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Huden på hendene mine sprekker opp. Alt gjør vondt, til og med å åpne flasker med skrukorker. I ansiktet har jeg fullt av røde, hissige kviser på grunn av at huden er så tørr. På ryggen også. Føttete har jeg kjempeharde områder på, og det klør helt forferdelig fordi de er så tørre. Rører jeg på tærne hører jeg lyden av at den tørre huden skraper mot sokkene. Ellers på kroppen har jeg også masse tørre områder. Jeg er en tørst person, og liker vann så jeg får i meg nok væske. Jeg smører og smører, men det blir ikke bedre. Har prøvd baby feet også, men det ble ikke bedre.. Hjelp meg?? Skal på julebord neste helg og vil se bra ut :/ Anonym poster: f00aaa9ed4527f45cee350f92548e673
eliona Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Burde kanskje heller oppsøke lege? Baby olje funker på mine tørre legger..
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 "Lykkelig som liten" sine produkter er gull verdt for min hud om vinteren. Spesielt Doktorkremen for voksne. Bruker kremene på hele kroppen også i ansiktet. Jeg føler jeg tørker helt inn om vinteren og har prøvd utallige produkter. Anonym poster: c2fb01c3c9d0fb91c42c3c4721f033d6
Februargullet2013 Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 spør legen:) han/henne har sikkert et godt råd til deg
<3 2G <3 Skrevet 3. desember 2012 #5 Skrevet 3. desember 2012 Be om henvisning til hudlege, like greit å få sjekket hva det er av noen som kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå