Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Hva er for dyrt å sette på en ønskeliste? Syns alle ønskelister jeg har sett til nå inneholder bare kjøkkenting, serviser, glass, bestikk osv. Hva er vanlig å sette på en sånn liste? Og er det dumt å ønske seg penger til bryllupsreisen? Anonym poster: 048217e4321eb31ee776db70191fecf2
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Bestevenninna mi og mannen ønsket seg bare penger fordi de ville kjøpe sofa. Tenkte ikke noe over det egentlig.
Nirgal Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Har aldri opplevd at noen har gtt meg ønskeliste til sitt bryllup - er ikke det bare på film?!? Hadde nesten tatt det for å være frekt å gi ut en ønskeliste over ting man ønsker seg å be gjestene velge. Men kanskje bare meg og min omgangskrets som er litt sære... Hadde i hverfall ikke gitt ut en overpriset og grasiøs ønskeliste! Men penger til bryllupsreise høres bra ut :D:D Endret 2. desember 2012 av Frk Vimse
<3 2G <3 Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Ønskelisten på kitch'n, til bords og slike plasser er blitt ganske vanlige. Sett litt rundtom på listen så får folk velge selv. Penger til noe spesifikt er ikke dumt. Gjerne skrive det i invitasjon.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Trodde det var ganske vanlig med ønskeliste jeg. Alle bryllup jeg har vært i har hatt det og det gjorde gaven lett å kjøpe. Men når man skal planlegge det selv så er det ikke så lett som jeg hadde trodd. Anonym poster: 048217e4321eb31ee776db70191fecf2
fiolregn Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Skal ikke gi ut ønskeliste når jeg gifter meg neste år.. Unntatt til nærmeste familie som har bedt om det! Synes det er på grensen til frekt og freidig, og det vil hvertfall ikke jeg forbindes med :-P
<3 2G <3 Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Som gjest er det fantastisk å slippe å gjette hva folk ønsker seg. Ønskeliste er til for å få ting en trenger eller ønsker seg. Masse rart som kommer uten....
marsgutt 2013 Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Jeg hadde egentlig ikke tenkt til og ha det da jeg giftet meg. Men så spurte alle om vi hadde noen liste noen steder så de kunne se. så da lagde jeg en. Hadde alt fra 50 kr til 1500. Hadde ikke service eller kniver på listen for det har jeg nok av. Man slipper at noen kjøper det samme. Og man får jo en fin gave når man lager listen også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå