Gå til innhold

Det snør!!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke her, her er det 18 minusgrader og speilblankt isføre.

Skrevet

Samme her. Mon tro om vi bor i samme by? ;)

Skrevet

Nå har jeg ventet på snøen siden midten av oktober så det var på tide at det kom noe nå. Julestemning for alle penga. Har sunget julesanger for jentungen idag og pyntet litt til jul.

Skrevet

Slenger meg på her - med samme undring :)

Skrevet

Ikke noe snø her, men til gjengjeld så mye frost at det nesten så ut som snø. Om det er noe å rope hurra for er en annen ting. Kan nesten høre at det knirker i vannrørene alt, og kaldere skal det bli.

Skrevet

Ikke noe snø her, men til gjengjeld så mye frost at det nesten så ut som snø. Om det er noe å rope hurra for er en annen ting. Kan nesten høre at det knirker i vannrørene alt, og kaldere skal det bli.

Vi har da snø nok til oppkjørte skiløyper, men ikke så mye mer enn det.

Skrevet

Da har jeg (nesten) akkurat kommet hjem fra 4 dagers snøtilvenning hos søta bror, og jaggu lå det 10 cm av det hvite og ventet på meg her hjemme! Hurra, og måtte det vare, blir jo så rolig, myk og medgjørlig...

:D

Skrevet

Her snør det masse :D

Skrevet

Pffttt... snø.. Mumlevilhasnøjegog...

Her er det ti femten kalde og ikke et fnugg i sikte...

Skrevet

Sånn har det vært der jeg bor også, i flere dager i strekk. Bor i hvert fall ikke superlangt unna Ziva tror jeg.

Skrevet

Sånn har det vært der jeg bor også, i flere dager i strekk. Bor i hvert fall ikke superlangt unna Ziva tror jeg.

Nå ble jeg nysgjerrig :)

Skrevet

Jeg vet jo hvor du bor Ziva, vi utvekslet litt minner om utesteder på 80-tallet. Nå bor jeg imidlertid tilsvarende antall kilometer fra Oslo, men i en annen retning.

Skrevet

Jeg vet jo hvor du bor Ziva, vi utvekslet litt minner om utesteder på 80-tallet. Nå bor jeg imidlertid tilsvarende antall kilometer fra Oslo, men i en annen retning.

Åh det er deg :D sånn er det når disse julenickene dukker opp og man ikke får det med seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...