Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen,før dere hadde en krangel? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av det andre innlegget her :)

Jeg er rimelig fersk i det å ha kjæreste og slikt (har vært i et langt forhold før,15 år) og aner ikke hva som er vanlig :)

Vi har vært sammen i ca 4 mnd,og har ikke vært i nærheten av å krangle ennå :) Men så er han rund i kantene og jeg prøver å være likedan ;)

Anonym poster: 061ed2f6ddaea7c3af0f4351c63e8c38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hatt en direkte krangel. Vi kommuniserer mer sjef/underordnet. Så et evt. oppløp til krangel blir stoppet før det går så langt.

Men vil tro det er vanlig å krangle ganske tidlig i et forhold om det er to som liker å få viljen sin og ikke skyr konflikter. Har du en konfliktsky mann så tar det vel gjerne tid, kanskje det aldri blir en direkte krangel.

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 år, ikke kranglet enda :) Vært uenige noen ganger, men ikke ofte. Har det rett og slett veldig bra sammen, og ingen av oss som liker drama (Heldigvis!)

Anonym poster: a94fe8c63c2b35ab58833cf3975e5543

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 11 år, aldri hatt noen krangel, men kan gjerne diskutere heftig om ting. Avsluttes alltid med kyss og elsker deg :)

Anonym poster: d3c400c6e4ee5211767f0a9b419a6888

Skrevet

halvannet til to år. Har vore sammen siden 1997.

Skrevet

Hadde en stor krangel etter fylla en kveld (min feil) da hadde vi vært et par i to mnd men holdt på i 4mnd.

Nå har vi vært sammen i snart to år og det er den eneste krangelen vi har hatt, har hatt noen uenigheter men ingen store som har ført til krangling :)

Anonym poster: 80f6deb5cf0004594e4d57100cb17c2f

Skrevet

Kjente han fra før, så hadde vår første krangel før vi ble sammen :-)

vi har snart vært sammen i 12 år og har diskusjoner av og til. Veldig sjelden vi krangler, men diskusjoner synes jeg bare er sunt i et forhold. Diskusjonene kan være heftige til tider ( aldri i nærheten av datteren vår, og ikke veldig høylytt) men når diskusjonen er over er vi ferdige og like gode venner igjen :-)

Skrevet

Har vært sammen i fem år, og enda ikke kranglet. Vi har diskutert, ja, og vært uenige, men det har aldri eskalert.

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Vi startet egentlig forholdet med en krangel i en alder av 16 år. Høres vel ikke så veldig lovende ut, men vi har ikke kranglet siden det :) Vi har diskutert og vært litt uenige noen ganger, men ikke noe større og alvorligt. Har vært sammen i 7 år nå.

Skrevet

Etter en uke, men det var på fylla... Husker ikke vår første "skikkelige" krangel.

Ser det er mange som aldri krangler her... Vi kan krangle som bare det. Jeg er egentlig ikke typen som krangler, men mannen har et voldsomt temperament og kan ha ganske sterke meninger innimellom, så av og til må han "settes litt på plass" :P Fant fort ut at om forholdet vårt skulle fungere, så kunne jeg ikke bare "jatte med" om det var noe jeg var uenig i. Men for all del, er ikke bare hans feil at vi krangler. Har mine vanskelige sider jeg også! Hehe... Vi har det veldig bra i dag da og vet veldig godt hvor vi har hverandre, 10 år etter vi traff hverandre :)

Skrevet

Kan ikke komme på at vi har hatt noen ordentlig krangel jeg. Vi er jo uenige i blant, og det kan bli litt sur stemning, men vi krangler ikke. Har vært sammen i 10 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 6 år og har enda ikke hatt en ordentlig krangel.

Skrevet

Kan ikke komme på at vi har hatt noen ordentlig krangel jeg. Vi er jo uenige i blant, og det kan bli litt sur stemning, men vi krangler ikke. Har vært sammen i 10 år.

Samme her. Bortsett fra antall år da... :)

Skrevet

Par-tre år, tror jeg. Tøff periode i begges liv, veldig trangt i både økonomien og det lille kottet vi bodde i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...