Gå til innhold

DA er jeg ferdig med julekortene !


Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt med alt som er gjort.

 

Får ligge å vent til ca 16 des. før de sendes da.

 

Når sender dere julekortene ?

 

Anonym poster: a60ebb62dc45fcc8486dab0a9e2cb033

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi 2 :D Skrev på de siste og putta de i konvolutt i stad.

 

Jeg sender de neste uke, tenker det blir godt å få det unna så jeg slipper å tenke mer på det. Er jo tross alt ikke lenge til jul uansett!

Skrevet

Har også bestilt, deilig å være ferdig med det! Pleier å sende ut sånn fra 10.desember.

 

Anonym poster: cd512de4e9e0582767b85c0f39b16b7f

Skrevet

Jeg og, nettopp lagt de i konvolutt faktisk! Tenkte å sende neste uke.

 

Anonym poster: 37445885bb335c3c499c6bce395d7c7f

Skrevet

Ble ferdig i natt jeg! :D

 

Jeg og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...