Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Godt med alt som er gjort. Får ligge å vent til ca 16 des. før de sendes da. Når sender dere julekortene ? Anonym poster: a60ebb62dc45fcc8486dab0a9e2cb033
Nirgal Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Da er vi 2 Skrev på de siste og putta de i konvolutt i stad. Jeg sender de neste uke, tenker det blir godt å få det unna så jeg slipper å tenke mer på det. Er jo tross alt ikke lenge til jul uansett!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Har også bestilt, deilig å være ferdig med det! Pleier å sende ut sånn fra 10.desember. Anonym poster: cd512de4e9e0582767b85c0f39b16b7f
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Jeg og, nettopp lagt de i konvolutt faktisk! Tenkte å sende neste uke. Anonym poster: 37445885bb335c3c499c6bce395d7c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå