Gå til innhold

Inspirert: Kosebæsjer du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonym poster: b725a2bbcaad5a49e8061bdbbda6a476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ærlig talt. ..... bæsje tid er ikke kos for meg

Skrevet

Storkoser meg på ramma med bok, litt kjeks, brus, en liten nistepakke, ipad, radio og stearinlys.

Deilig å bæsje!

 

Anonym poster: 1bce263750577658c44ed113c59fbc84

Skrevet

Kosebæsjer?

 

Anonym poster: a3236290af93fac73f98a3810b3e69cd

Skrevet

Jeg bæsjer kun i havet, hele året.

 

Anonym poster: f82e81e133071238c81671170a9bd9c6

Skrevet

Haha...HÆ?

Skrevet

Tøm og røm.. Nei, jeg kosebæsjer ikke :/

Skrevet

Ja, gjør ikke alle det??

 

Og så passer jeg på at det bare kommer sånne små kaninkuler så det tar ekstra lang tid på den måten får jeg lest hele se&høret som jeg har med meg inn!!!

 

Koooser meg i drittlukta jeg :-P

Skrevet

Tøm og røm.. Nei, jeg kosebæsjer ikke :/

 

Hahaha.....nå lo jeg høyt her! :D

Skrevet

Fnis! Jeg er mer i andre enden av skalaen, om det interesserer noen å vite det. Og bøker/elektronikk på badet er uaktuelt. ;)

Skrevet

Er det ein ting? I wish, syntes vanlegvis det er heller ubehageligt;p

Skrevet

Huff nei stresser nesten litt med bæsjinga og trives egentlig bare om jeg vet jeg er alene i hele huset og har lang tid på meg..

Venter til jeg vet jeg må og da er det likevel som regel fort gjort :P

Skrevet

Nei, men dersom jeg er treg i magen kan jeg lese tegneserier for å slappe av.

 

Anonym poster: 7d20fdf44b46e6e0ed87c3f77d92a8e9

Skrevet

Hva legger du i kosebæsje?

 

Nå skal jeg svare helt seriøst og ærlig, og ikke tøyse.

Jeg syns det er veldig deilig å bæsje, hvis den er litt hard og stor. Han faktisk fått organsme av å bæsje flere ganger....

Sånn ut over det, syns jeg bæsj i seg selv er ufyslig.

 

Anonym poster: e3cf55b447c0a7a712364484d95d7d23

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jeg innrømmer at jeg innimellom koser meg på do, men det er fordi det noen ganger er den eneste tiden jeg har for meg selv i løpet av døgnet :D

Skrevet

Nei jeg kosedusjer

 

Anonym poster: b725a2bbcaad5a49e8061bdbbda6a476

Skrevet

Pondus er fast inventar på badet, supert når man vil gjøre sine saker i ro og fred!

 

Anonym poster: e204172da2db7a1da9e4be98f7c87819

Skrevet

Må si at vi har en stor pynteeske på do full av pondus og illustrert vitenskap og de er ikke mine for å si det sånn :P

Sitter ikke på do mer enn nødvendig..

Skrevet

Tja spørs hva som legges inn i utrykket da, men jeg går ofte på toalettet bare for å få et pusterom. En god unskyldning for å lese ferdig det jeg holdt på med og bare være meg selv en stund. Da tar jeg gjerne Bæsjinga i samme slengen ;) Men dette er bare om jeg er hjemme altså. Ellers går det raskt unna både det ene og det andre :)

Skrevet

Hehe. Escape kaller eg og mannen det. Når vi bruker lenger tid en vi må bare for å få litt tid for seg sjølv.

Eg har bestandig vore rask før, men etter vi fekk unga og har vore ilag i ei evighet, har eg begynt å ta escape sjølv, delvis som hevn på mannen som bli borte så lenge igangen.

Skrevet

Sitter akkurat å bæsjer mens jeg leser dette...kjempe kos<3

Skrevet

Nei, jeg er rask og effektiv, men leser gjerne på shampooflaska eller noe annet jeg finner på badet. Mannen koser seg på do. Hører stadig vekk Angry Birds-lyder derfra...

Skrevet

Nei, det klarer jeg ikke. Har aldri skjønt at folk klarer å sitte sin egen drittlukt og kose seg.

Skrevet

Ja, gjør ikke alle det??

 

Og så passer jeg på at det bare kommer sånne små kaninkuler så det tar ekstra lang tid på den måten får jeg lest hele se&høret som jeg har med meg inn!!!

 

Koooser meg i drittlukta jeg :-P

 

 

ha ha ha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...