Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Anonym poster: b725a2bbcaad5a49e8061bdbbda6a476
Miss Dynamite Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 nei ærlig talt. ..... bæsje tid er ikke kos for meg
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Storkoser meg på ramma med bok, litt kjeks, brus, en liten nistepakke, ipad, radio og stearinlys. Deilig å bæsje! Anonym poster: 1bce263750577658c44ed113c59fbc84
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Kosebæsjer? Anonym poster: a3236290af93fac73f98a3810b3e69cd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Jeg bæsjer kun i havet, hele året. Anonym poster: f82e81e133071238c81671170a9bd9c6
ærlig talt Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Tøm og røm.. Nei, jeg kosebæsjer ikke :/
♥Madam Mim♥ Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Ja, gjør ikke alle det?? Og så passer jeg på at det bare kommer sånne små kaninkuler så det tar ekstra lang tid på den måten får jeg lest hele se&høret som jeg har med meg inn!!! Koooser meg i drittlukta jeg :-P
LuksusLiv Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Tøm og røm.. Nei, jeg kosebæsjer ikke :/ Hahaha.....nå lo jeg høyt her!
Musemorbr / Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Fnis! Jeg er mer i andre enden av skalaen, om det interesserer noen å vite det. Og bøker/elektronikk på badet er uaktuelt.
Mushu Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Er det ein ting? I wish, syntes vanlegvis det er heller ubehageligt;p
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Huff nei stresser nesten litt med bæsjinga og trives egentlig bare om jeg vet jeg er alene i hele huset og har lang tid på meg.. Venter til jeg vet jeg må og da er det likevel som regel fort gjort
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Nei, men dersom jeg er treg i magen kan jeg lese tegneserier for å slappe av. Anonym poster: 7d20fdf44b46e6e0ed87c3f77d92a8e9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #14 Skrevet 2. desember 2012 Hva legger du i kosebæsje? Nå skal jeg svare helt seriøst og ærlig, og ikke tøyse. Jeg syns det er veldig deilig å bæsje, hvis den er litt hard og stor. Han faktisk fått organsme av å bæsje flere ganger.... Sånn ut over det, syns jeg bæsj i seg selv er ufyslig. Anonym poster: e3cf55b447c0a7a712364484d95d7d23
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 Jeg innrømmer at jeg innimellom koser meg på do, men det er fordi det noen ganger er den eneste tiden jeg har for meg selv i løpet av døgnet
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #16 Skrevet 2. desember 2012 Nei jeg kosedusjer Anonym poster: b725a2bbcaad5a49e8061bdbbda6a476
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #17 Skrevet 2. desember 2012 Pondus er fast inventar på badet, supert når man vil gjøre sine saker i ro og fred! Anonym poster: e204172da2db7a1da9e4be98f7c87819
Nirgal Skrevet 2. desember 2012 #18 Skrevet 2. desember 2012 Må si at vi har en stor pynteeske på do full av pondus og illustrert vitenskap og de er ikke mine for å si det sånn Sitter ikke på do mer enn nødvendig..
Sjokoladebanan Skrevet 2. desember 2012 #19 Skrevet 2. desember 2012 Tja spørs hva som legges inn i utrykket da, men jeg går ofte på toalettet bare for å få et pusterom. En god unskyldning for å lese ferdig det jeg holdt på med og bare være meg selv en stund. Da tar jeg gjerne Bæsjinga i samme slengen Men dette er bare om jeg er hjemme altså. Ellers går det raskt unna både det ene og det andre
Kathrine. Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 Hehe. Escape kaller eg og mannen det. Når vi bruker lenger tid en vi må bare for å få litt tid for seg sjølv. Eg har bestandig vore rask før, men etter vi fekk unga og har vore ilag i ei evighet, har eg begynt å ta escape sjølv, delvis som hevn på mannen som bli borte så lenge igangen.
Toocute Skrevet 2. desember 2012 #21 Skrevet 2. desember 2012 Sitter akkurat å bæsjer mens jeg leser dette...kjempe kos<3
Cat_Woman Skrevet 2. desember 2012 #22 Skrevet 2. desember 2012 Nei, jeg er rask og effektiv, men leser gjerne på shampooflaska eller noe annet jeg finner på badet. Mannen koser seg på do. Hører stadig vekk Angry Birds-lyder derfra...
Magia Skrevet 2. desember 2012 #23 Skrevet 2. desember 2012 Nei, det klarer jeg ikke. Har aldri skjønt at folk klarer å sitte sin egen drittlukt og kose seg.
*SommerFrisk* Skrevet 2. desember 2012 #24 Skrevet 2. desember 2012 Ja, gjør ikke alle det?? Og så passer jeg på at det bare kommer sånne små kaninkuler så det tar ekstra lang tid på den måten får jeg lest hele se&høret som jeg har med meg inn!!! Koooser meg i drittlukta jeg :-P ha ha ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå