Gå til innhold

Idag gir jeg gjerne bort både ungene og mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt sammenhengende spysyke barn og mann siden torsdag, ungene skal bare til maaaamma, jeg tørker spy, vasker sengetøy, trøster og koser. Mannen sitter lenket til den ene doen, sø han er det ingen hjelp i.. I tillegg er det 18 minus ute, så håpløst å gå ut med de minste som begynner å bli friske.. Hvorfor fikk jeg barn i det hele tatt, angrer på hele greia!

Anonym poster: 9f1ec6dff35e9bab7e1ce4f78eca9779

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, spysyken er det verste altså, jeg ber om å få lov å dø når jeg selv spyr. *grøss*

God bedring i heimen. Føler med dere, hele gjengen. ;)

Skrevet

Uff, spysyke er virkelig ille ja! Den er på vei til oss også, og da vet jeg det vil bli tungt. Er alene med toåring, men uansett kommer jeg til å ta rundvask rett etter spysyken. Kommer til å gå grundig til verks med vasking, og badet blir nok sikkert også rundvasket med klorin... Sånn er det hvert år etter at spysyken har herjet.

God bedring til dere. Nesten så du får håpe at mannen blir frisk, så blir du syk, og da er han NØDT til å vaske hele huset mens du er sengeliggende ;) hehe

Skrevet

Stakkars - føler med dere alle! Håper det går over snart hos dere, og at du slipper å bli sjuk.

Ha en klorinflaske stående ved siden av doen og hell en skvett i hver gang noen som er syke har vært på do. Da begrenser du en stor smittekilde.

Skrevet

Min dypeste sympati, er inne i mitt 3 døgn nå. Føles ut som jeg skal dø, og det er nesten det jeg ønsker også. Dette her er helt jævlig.

Skrevet

Spysyke er verste sort! :( Har ei på 7 år som akkurat nå sover utslått på sofaen, men har kastet opp med ufattelig korte mellomrom hele dagen + vært på do, skiftet truse osv..

God bedring til dere alle!! Måtte det snart være forbi :)

Skrevet

Og jeg gruer meg bare til natten, når jeg hører hun våkner og spyr og hoster og roper på mamma.. Det er noe av det verste.. Å stå opp i kaldt hus og skifte på sengtøy og finne rene truser og vaske på barn midt på natten! Gjerne flere ganger..

Uggggabugggga håper det bare blir denne ene natten.....

Skrevet

Å gud, du har all sympati fra meg!

Mannen min har angst for å spy (altså ordentlig ANGST). Sist gang han ble smittet med spysjuken klarte han på mystisk vis å holde det inni seg. Når han slutta å være kvalm, kom det andre veien i form av gul bæsj :( Æææææsj. Så..ut må det, og det kommer snart bedre dager :) :)

Anonym poster: fe4b250e18663b506094761eebc2dbcb

Skrevet

Og jeg gruer meg bare til natten, når jeg hører hun våkner og spyr og hoster og roper på mamma.. Det er noe av det verste.. Å stå opp i kaldt hus og skifte på sengtøy og finne rene truser og vaske på barn midt på natten! Gjerne flere ganger..

Legg frem nå så slipper du å finne frem i natt. God bedring til sjuklingen.

Skrevet

Største sympati fra meg også. Her har vi hatt det i tur og orden i 14 dager nå!!

Skrevet

Legg frem nå så slipper du å finne frem i natt. God bedring til sjuklingen.

Jatakk det skal jeg gjøre :D

Hadde en haug med truser oppe sist når lillebror var syk og det var deilig :) Og paracet og febermåler og engangshansker ol. når de har feber.

Skal legge klart alt og ny dyne om nødvendig ligger klar hehe :)

Og takk for det :) Håper det verste er over, krysser fingrene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...