Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Kastrert hannkatt. Oppdaget sist uke at han hadde tissa der og det stinka!!! Selvfølgelig heller i dusjen enn i sofaen liksom men allikevel. Det er kaldt ute så istedet for å si fra at han vil ut så sniker han seg inn der. Kan ikke lukke badedøra for varmekablene der inne holder varmen også i gangen utafor. Hva gjør jeg med krapylet? Kjente det igjen i dag, så det er begynt å bli en vane. Anonym poster: 29a0bb09c6ce443fb05c33aaa780575c
Kjærepære Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Beklager, men det første jeg tenkte var: smart katt! Har dere ikke mulighet for å få en ovn i gangen, da? Skjønner jo at det ikke akkurat dufter digg...
<3 2G <3 Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Gi han en innedo på vinteren. Og sprut sitrus i dusjen, det liker de ikke. Endret 2. desember 2012 av 1G+1G :D
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Hva med å ordne en katte do til han? Det har vi alltid i kjelleren og vil ho ikke ut så går ho ned dit. Sjelden ho bruker den men er det veldig kaldt eller veldig vått ute går ho der. Ser ikke noe problem med det, hvorfor tving ho ut i vær jeg selv knapt vil ut i... Anonym poster: 38e1d1de64e7e3cf800d1f34f8789c5b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Beklager, men det første jeg tenkte var: smart katt! Har dere ikke mulighet for å få en ovn i gangen, da? Skjønner jo at det ikke akkurat dufter digg... Javisst er han smart! Det er det jo liten tvil om! jo, må vel kanskje vurdere ovn, men samtidig har vi barn som flyr ut og inn av badet og som sikkert ikke klarer å lukke hver gang i iveren... Anonym poster: 56af06c8fd18262b9fe86674db93bd69
Tromsøprinsen Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Tenker også at katta er snill i grunn! Kan han ikke få tissekasse igangen bare når det er kaldt? Ikke straff han, da kan det hende det blir i sofaen neste gang! Dyra gjemmer seg gjerne bort å gjør det de har blitt straffet for i skjul. Det er neppe markering siden han er kastrert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå