Miss Dynamite Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 for en stund siden satt jeg på youtube og kikket på danse klipp osv. folk som danser helt sykt (popping osv) klikket litt rundt og kom inn på et klipp tatt fra Tyskland ( TV kanal med en tysk dame og mann som introduserer en danser) sitter mange rundt "scenen" v runde border. han mannen som danser er det flinkeste jeg har sett!!!! han har kroppsbevegelser som er helt rå! han har en hatt, og en liten hestehale. ja.. helt fantastisk. . nå over til problemet. jeg aner ikke hva danseren heter... jeg lagret ikke siden, men lastet ned video via real player. . det står nå ikke hva klippet heter. bare en hel haug med spørsmålstegn! ! jeg kommer aldri til å finne hverken det klippet på youtube igjen, ei heller andre klipp fra den danseren! ! Pokker! !! forstår ikke hva programlederne sier og får ikke med meg noe særlig, annet enn ameli eller noe på slutten. og en del av musikken i dansen er en fiolin melodi fra Amelie... utrolig kjedelig dette! ps. TV kanal logoen er noe med sw rw eller noe. (beklager rot, skriver fra tlf ) fælt å ikke finne igjen noe man leter hardt etter..
ana_fi_hob_ Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Forsøk å kopiere filmen og lim den inn på Google søk.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2012 #4 Skrevet 3. desember 2012 for en stund siden satt jeg på youtube og kikket på danse klipp osv. folk som danser helt sykt (popping osv) klikket litt rundt og kom inn på et klipp tatt fra Tyskland ( TV kanal med en tysk dame og mann som introduserer en danser) sitter mange rundt "scenen" v runde border. han mannen som danser er det flinkeste jeg har sett!!!! han har kroppsbevegelser som er helt rå! han har en hatt, og en liten hestehale. ja.. helt fantastisk. . nå over til problemet. jeg aner ikke hva danseren heter... jeg lagret ikke siden, men lastet ned video via real player. . det står nå ikke hva klippet heter. bare en hel haug med spørsmålstegn! ! jeg kommer aldri til å finne hverken det klippet på youtube igjen, ei heller andre klipp fra den danseren! ! Pokker! !! forstår ikke hva programlederne sier og får ikke med meg noe særlig, annet enn ameli eller noe på slutten. og en del av musikken i dansen er en fiolin melodi fra Amelie... utrolig kjedelig dette! ps. TV kanal logoen er noe med sw rw eller noe. (beklager rot, skriver fra tlf ) fælt å ikke finne igjen noe man leter hardt etter.. Kanskje du kan sjekke pc-loggen dersom du vet noenlunde hvilken dag du så på dette? Anonym poster: 54f1b027b6c0ec48f1b8e160f41a2570
Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 3. desember 2012 hvordan kopiere filmen? som sagt så står det ikke noe navn. bare mange mange spørsmålstegn. ... dumme real player som ikke lagret navn
Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 3. desember 2012 takk!! Jeg fant den! takket være å gå inn på historikk. SIden det sto dato under videoen på real one! Meeeen.. kan noen av dere (tysk?) Og fortelle meg hva han heter, han som danser? LYst å finne mer av han.
Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 3. desember 2012 æsj jeg klarer ikke legge inn link.... www.youtube.com/watch?v=yeorW-79MWA
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 3. desember 2012 #8 Skrevet 3. desember 2012 hehe... tøft Nå som du har funnet linken, ikke glem å legg den som favoritt da, så blir den enklere å finne igjen
Von Hertelhofen Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Jeg hører Sven Mela. Men hvordan det skrives er en annen sak...
Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 3. desember 2012 hehe har lagret den på favoritter ja! Elsker den videoen! Takk, jeg skal søke på det Desverre ingenting på sven mela...Hmm, det er kanskje ikke noe annet enn den videoen med han på. Selv om jeg syns det er litt rart, han er jo helt rå!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 3. desember 2012 #11 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Ligger en del ute på Sven Weller, tror det er samme fyren siden det er samme video Søk på Poppin hood weller Endret 3. desember 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Miss Dynamite Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #13 Skrevet 3. desember 2012 takk!!! der reddet du meg Hehe. Nå kan jeg kikke litt!!! han er konge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå