Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Jeg jobber natt på lukket psyk avdeling. Arbeidsgiver vil sette meg på dag, slik at det er mindre helserisiko. Men vil jeg da få mindre lønn eller kan jeg kreve å få samme lønn med tilleggene som jeg hadde før omplasseringen? Ellers må jeg jobbe dobbelt så mye og da er jeg like langt Anonym poster: 7595e650362078aeeff61a89c4b500a1
Nurse77 Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Du har krav på tilleggene dine, selv om arb.tiden din er "tilrettelagt". Dvs ingen endring i lønn selv om du jobbet bare dagtid. Been there, done that!:-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Du har krav på tilleggene dine, selv om arb.tiden din er "tilrettelagt". Dvs ingen endring i lønn selv om du jobbet bare dagtid. Been there, done that!:-) Er du helt sikker på det? Så vidt jeg vet er det avhengi av tariffavtalen og ofte en fintolkning av arbeiskontrakten hvilke tillegg du beholder. Jeg tror mitt beste råd må være å spørre fagforeningen. De kan sansynlig vis disse reglene godt og vet hvordan de skal tolkes i ditt tilfelle. Anonym poster: f4189d1cbfd3c8631af0e5f2d6f84453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå