Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Men hvor i drammen er det greit å bo? Hvor er det trygt. Barnevennlig. Tilgang til by og natur. Gode barnehager og skoler. Takk for svar. Anonym poster: 0b2296462a226263657c13e6025cc5c4
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Konnerud! Hadde aldri trodd jeg skulle flytte hit, men nå når jeg har bodd her noen år, mener iallefall jeg at det ikke finnes bedre:-) Fantastisk for barn å vokse opp, fokus på idrett og sunne interesser både for barn og voksne, skogen rett utenfor døra, samtidig som man har det man trenger:-) Bra barnehager og skoler. Vår barnehage har 7 mål uteområde. Buss til byen hvert 10. minutt om man trenger det.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Vi bor på Gulskogen Her er det stille og rolig. barnvennlig., nære til skole,bhg,senter,togstasjon,post,bank,svømmehall Her har man alt. tar 10 min gå til byen hvis man går litt raskt vi trives veeeldig Velkommen til Drammen Anonym poster: b7b0450542d3d8ec76cea24d608b9e12
Audix78 Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Like mange meninger som det er bydeler her.. hehe anbefaler Bragernes siden, særlig Åssiden. Kort vei til marka, kort vei til alpinanlegg, kort vei til elveparken, gode bussforbindelser til byen hvis man er for lat til å gå, trygt nærmiljø, solsiden av byen (gulskogen blir fort skyggeside om vinteren). Konnerud er litt for langt fra sentrum synes jeg. Velkommen til flott by :-)
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Vi bor også på Konnerud, og stortrives her Anonym poster: 987d249d20200d9ccd8a0cc67da41889
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 http://www.finn.no/finn/realestate/plots/object?finnkode=20704062&sort=0&keyword=Konnerud Her har vi bygget hus. Plass til flere barnefamilier :-) Fantastisk flott område!
Caprica Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Konnerud her også! Jeg har bodd i drammen siden 2007 og her på Konnerud siden mai 2011. Trives kjempegodt i Drammen og veldig godt her oppe i snøhølet vårt :-) Stille og rolig, bra bhg-dekning, kort vei til sentrum, kort vei til skoler, bra med butikker i nærområdet, og flott om man liker friluftsliv!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 ja, konnerud er flott selv er jeg innflytter til skoger veldig fint her også. landelig og fint (ligger vel i navnet,hehe) en helt fantastisk skole som akkurat er nyrenovert. vil ikke anbefale knivåsen... er utrolig flott der, men et voldsomt "status-skille" der.... har en bekjent som har jobbet i en bhg der, og det er utrolig hva som kommer fram... mødre som plukker ut venner til barna, får ikke leke med de som ikke bor i riktig gate osv.... men har dere myyye penger og slytter inn i "riktig gate", får dere det sikkert fin på knivåsen også Anonym poster: c6e1f488cb08e6c22d4cbfd2ff49d4d6
Caprica Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Kniveåsen virker.litt usentralt syns jeg.. er et stykke ned til.byen. Hvor sogner det til forresten, Skoger eller drammen/åskollen? Jeg vet at barneskolen på Åskollen har vært Drammens beste skole lenge og idrettsforeningen der er visst også super.
Caprica Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Konnerud! Hadde aldri trodd jeg skulle flytte hit, men nå når jeg har bodd her noen år, mener iallefall jeg at det ikke finnes bedre:-) Fantastisk for barn å vokse opp, fokus på idrett og sunne interesser både for barn og voksne, skogen rett utenfor døra, samtidig som man har det man trenger:-) Bra barnehager og skoler. Vår barnehage har 7 mål uteområde. Buss til byen hvert 10. minutt om man trenger det. Kan jeg spørre hvilken barnehage det er?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 4. desember 2012 #11 Skrevet 4. desember 2012 Konnerud! Hadde aldri trodd jeg skulle flytte hit, men nå når jeg har bodd her noen år, mener iallefall jeg at det ikke finnes bedre:-) Fantastisk for barn å vokse opp, fokus på idrett og sunne interesser både for barn og voksne, skogen rett utenfor døra, samtidig som man har det man trenger:-) Bra barnehager og skoler. Vår barnehage har 7 mål uteområde. Buss til byen hvert 10. minutt om man trenger det. Kan jeg spørre hvilken barnehage det er? Jada, Solhaugen. Ligger oppe i Hauanveien :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå