Gå til innhold

hvor ofte har dere sex og hvem tar initiativ?? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer :)

Anonym poster: b6214e6f71d9890c49fb17897866a20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3-4 ganger i uka. Tror det er ca. 40/60

Skrevet

alt fra 0-4 ganger i uka. Er gravid nå, så er mest mannen som tar initiativ da jeg egentlig er ganske så lei og sliten :P MEN for all del er sexlysta her, men er greit at han tar initiativ, da synes jeg det er mye enklere ;)

Anonym poster: dc7457c46d4c345e2d73a518772971b3

Skrevet

1-2 ganger i uken og vi har liksom et mønster på dette så vi vet når den andre er lysten, ingen tar direkte initiativ for vi vet bare at i kveld blir det sex.

Vi har vært sammen i 15 år og kjenner hverandre godt, kan ikke huske at noen har blitt avvist noen gang egentlig...

Anonym poster: 248985126d21415a682624b005dd3b9c

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Bare lurer smile.png

Hver gang vi sees. Begge tar initiativ, men det er ikke alltid jeg rekker før han har tatt initiativ :P Gjerne flere ganger dagen når vi sees. 3 ganger i dag :)

Skrevet

Ca 1 gang i måneden, alltid jeg som tar initiativ. Tar initiativ mye oftere enn det, men blir avvist 9 av 10 ganger.

Anonym poster: c8998a45c6bfd256aa15719131acdc8d

Skrevet

Stort sett 3-4 ganger i uka, nå som jeg er gravid og nesten aldri sover blir det 1-2 ganger i uka.

Er tilfeldig hvem som tar initiativ, det "bytter" vi på. Men vi kjenner hverandre såpass godt at vi på en måte vet på forhånd når et initiativ er velkomment og når den andre kanskje heller vil sove.

Så det er sjeldent noen av oss blir avvist/avviser den andrem det behøves ikke. ;)

Skrevet

Vi har sex 4-5 ganger i uka. Tar vel omtrent like masse initiativ :)

Starter ofte med litt fristing og "legge opp til ønske om sex" mens vi ser på tv når vi har lagt barna :D

Skrevet

5-6 ganger i uka. Han tar initiativ litt oftere enn meg, 60/40 fordeling tipper jeg.

Skrevet

Bare lurer smile.png

Hver gang vi sees. Begge tar initiativ, men det er ikke alltid jeg rekker før han har tatt initiativ :P Gjerne flere ganger dagen når vi sees. 3 ganger i dag :)

Åh, den nyforelskedes energi og kjemi ;)

Anonym poster: 248985126d21415a682624b005dd3b9c

Skrevet

Stort sett 3-4 ganger i uka, nå som jeg er gravid og nesten aldri sover blir det 1-2 ganger i uka.

Er tilfeldig hvem som tar initiativ, det "bytter" vi på. Men vi kjenner hverandre såpass godt at vi på en måte vet på forhånd når et initiativ er velkomment og når den andre kanskje heller vil sove.

Så det er sjeldent noen av oss blir avvist/avviser den andrem det behøves ikke. ;)

Vi opplever heller aldri å bli avvist :P

Jeg kan si til samboeren om han er trøtt at jeg er bare sååååå kåt at han må gi meg litt. Da er jo selvfølgelig han også kåt når jeg sier det :P

Får også lyst på han når han ligger der og "vifter" med en svær en :P

Skrevet

Når vi er sammen så er det 1-3 ganger pr dag og det "bare skjer" :) Hehe,vi har bare vært sammen i 4 mnd og begge er like lysten og glad i sex :P

Anonym poster: e731a12b1763a9c5a2d1ae4f13dce883

Skrevet

hmm.. kjenner eg blir litt misunnelig.. virker for at mannen min har mista lysta :( eg har spurt han 2 ganger denne uken, men nei orka ikke :( vi hadde sex på onsdag :)

hi

Skrevet

to ganger pr mnd. Han tar stort sett initiativet, jeg har egentlig veldig lite lyst...

Anonym poster: e41f97f606f79948df910151691192de

Skrevet

2-3 ganger hver eneste dag :) Tror det er helt likt på hvem som tar initiativet :)

Skrevet

Hmm.. kan absolutt bli oftere, ingen av oss er flinke til å ta initiativ, mye pga vi er så slitene og trøtte at den voksentiden vi har i løpet av et døgn ofte blir til å koble ut, spise og sove dessverre..

Men i dag hadde vi en kjekk en; mannen kom hjem fra jobb en times tid i 19tia, la vesla og så hadde vi en kjapp en på stuegulvet før han dro på jobb igjen :D

Skrevet

3-4 ganger i uka. Jeg føler at jeg tar mest initiativ, men det er for at jeg er den med størst lyst. Men tror nok vi tar like mye initiativ :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Når han har jobbet borte 4 dager pr uke, og kun hjemme fredag-søndag, alt fra 1-5 ganger i uka (fordelt på 3 dager) Men før den jobbingen.... 1-3 ganger i mnd kanskje? Husker ikke helt, me btydelig mindre hvertfall.. I morgen er han hjemme igjen, fe3rdig på 4/3 ordningen, så jeg kan ikke si jeg har ventet meg sex i helga gitt... Hadde sex på fredag, men jeg var nok ikke "helt med" grunnet minimalt med søvn i 1 uke.. Tar nok ca like mye initiativ til det.

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

begge tar initiativ. føler ikke det er noe som helst ulik fordeling der, ofte kommer den ene den andre i "forkjøpet".

Har sex fra 2-3 ganger om dagen, til annenhver dag.

Har mer eller mindre ikke skjedd enda at det har blitt mindre enn det. :)

Skrevet

Bare lurer smile.png

Hver morgen. Herlig måte å starte dagen på. Ellers annenhver, hver tredje kveld.

Anonym poster: 7dc935071e0307e86214e35d8f635fff

Skrevet

Veldig sjelden...det kan gå månader. Men han er helt med når jeg tar initiativ. Syns det er kjedelig, for vi har det egentlig veldig bra sammen, men har kommet inn i en dårlig vane de siste årene:-(

Anonym poster: 6186d90a014274ae21514307d4a18b0d

Skrevet

Det er ganske ofte vi har sex. Men går jo litt opp og ned. Siste døgnet : I 20 tiden på lørdag- hans Initiativ, 01.00 - lørdag - mitt initiativ, søndag morgen - hans initiativ - søndag i 21.00 tiden - mitt initiativ.

Går veldig opp og ned. Men sånn i snitt ganske likt tror jeg :-)

Bortsett fra under mens : vi har ALDRI sex under mens.

Anonym poster: 2b92fe2a5eec750d84a40e6dfaada8b6

Skrevet

Vi koser, men ingen penetrering pga komplikasjoner under graviditet.

Merker jeg har bare mer og mer lyst på mannen og gleder meg til jeg er "friskmeldt"

Når han er på jobb sender jeg han pirrende meldinger om hva vi skal gjøre når jeg er friskmeldt.

Anonym poster: 679a1a0a7291a03ea2808764dfeaea98

Skrevet (endret)

Ca 1-2 ganger i uken. Det blir ofte til at jeg er trøtt når jeg jobber skift og kommer sent hjem, så da blir det innimellon "en hjelpende hånd" istedet. De dagene jeg jobber tidlig eller har fri, er det "lettere" å få til. I det siste har vi blitt avbrutt av sønnen som har det med å våkne mens vi holder på, og det er ikke så kult. Det er dessverre han som tar initiativet oftest, men det har nok med at det ikke går nok tid imellom til at jeg "rekker" å gjøre det før han :) Jeg synes vi har fått et mye bedre sexliv etter at vi fikk barnet vårt. Vet ikke om det er rart? Vi bruker lenger tid nå enn før. Da var det heller oftere og raskere. Jeg foretrekker sånn vi har det nå. Vi er flinke til å kose og å ta på hverandre, og det veier litt opp for at vi ikke alltid stuper til sengs.

Endret av LanzaroteNisseJenta
Skrevet

3-4 ganger i uken :)

Jeg er som regel mest lysten, men han sier aldri nei ;)

Anonym poster: c1095899b32d0c33a16ff980f4fc2072

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...