Santa's Bell Jingler Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 For jeg har fått viljen min, så nå er det bestilt (ingenting kan holde meg tilbake) billetter til VARMEN. Det betyr at jeg slipper masete familieselskap(er), ekkel mat, midnattsmesse og best av alt: kulde. Nå kan jeg heller gå for fine kjoler, den maten som passer meg der og da og null julemas (bare kos). Og så kan vi komme hjem til mange fine gaver og ha en ekstra liten julefeiring etterpå, og julelys fins det til og med der det er varmt, så hva kan vel være bedre?
Gjest Ziva Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Åh som jeg ble sjalu. Men neste år er det vår tur, da setter vi nesa mot Filipinene og blir der i 14 dager.
Gjest jule-Juliea Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Huff så trist! Det er mitt absolutte mareritt å være noe annet sted enn i Norge i julen <3 Godt vi er ulike og har frihet til å velge. Kose dere masse! Håper barna syntes det er stas også Deilig å kunne bade da, det skulle jeg gjerne gjort uten å fryse ihjel Endret 2. desember 2012 av jule-Juliea
Santa's Bell Jingler Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. desember 2012 Å, ja, men det blir bra Ziva - Filippinene er nydelig! Du har kanskje vært der før? Trist, nei, Juliea - det er en glede! Har bare feiret jul 2-3 ganger i Norge uansett, så det er ingenting å gå glipp av, og jeg synes julefeiringene består av altfor mange familiemedlemmer jeg egentlig ikke liker, altfor mye religion og masse drittmat. En befrielse å slippe. Det blir nok fint for alle, tenker jeg, gaver og kos blir det jo uansett!
★julestjerne★ Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 *missunneleg* Her er det null julestemning til tross for fri i jula, første jula til lisja osv. Har ikkje ork til juleshopping eller noko, då eg berre ventar på å få flytte...
Gjest Ziva Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Nope, blir første gangen. Gleder oss så mye, vi skal være med et vennepar til hans familie.
Iiiiik Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Høres deilig ut med varme planer for jula. Litt rart, men mest deilig.
Gjest Julemusa83 Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Misunnelig som fy. Her liker samboer kvitt jul så er nok ikke syden tradisjon i min fremtid. sukk og stønn.
LanzaroteJenta Skrevet 3. desember 2012 #9 Skrevet 3. desember 2012 Jeg for min del søker alltid om ferie i Desember så jeg kan reise hjem til kalde Norge til Jul. Det gikk ikke i år, men har fått bekreftet at neste år blir det ekte grantre og julebrus på (ganske)unge Frk Lanzarote(Nisse)Jenta. Jeg får bare ikke julestemning her nede. Man kan legge på ørti juleduker og sette opp så mange nisser man bare vil, men med plastikktre og +20 utenfor ER det ikke jul. But, but.. Skal vel jobbe allikvel, sååå. (Å slutt å klag, a!)
Mistletoe and wine Skrevet 3. desember 2012 #10 Skrevet 3. desember 2012 Før jeg fikk barn så skydde jeg jula hvert år. Ville bare reise på turer og slippe å tenke på julemas og familieselskaper, he he Nå, derimot... Nå ber jeg inn til fult hus, gleder meg til julemas og julemat. Gleder meg til å se barn som river av papir og hviner av fryd når de skal åpne pakker! Åh, som jeg setter pris på julen og alt som følger med <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå