Gå til innhold

Har dere pyntet ferdig til jul og satt opp juletreet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett på facbook at det er flere som har pyntet ferdig til jul og et par stykker har sågare satt opp juletreet.

Er det bare jeg som synes at dette er veldig tidlig, ihvertfall juletreet?

Jeg er selv av typen som pynter litt til advent (lilla duker, lys, stjerne o.l). Så starter jeg med å sette frem julepynten til det er igjen 1 uke til julaften. Da er jeg stort sett ferdigpyntet.Juletreet kommer opp ca 1 uke føre jul. Synes kanskje dette kan være litt tidlig, men vi reiser stort sett bort noen dager i jula, og vil gjerne nyte treet litt.

Anonym poster: f3c2dabe754353bb2729fd356b2009e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er tidlig ja, jeg pynter ikke før Lille Julaften.

Anonym poster: 33e18ea4a217ea697d7dd3f5963b5875

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har ikke pyntet til advent engang jeg :-o Skulle liksom flytte innen 1 desember.. Meeeeeen....

Skrevet

Altfor tidlig.

Vi setter opp litt pynt sånn fra ca nå av, typisk en duk og litt småtterier.

Treet og den skikkelige "julepyntinga" skjer den 23 med et glass gløgg i hånda.

Skrevet

Pynter til jul 23.desember

Skrevet

eg pynta på torsdag eg :P men jule tredet skal vi ikkje ha i år siden vi ikkje skal være heime i julen :)

Gjest jule-Juliea
Skrevet

Pynter egentlig en del 1 desember. Men ikke rukket det i år pga mye skole.

Treet komemr opp noen dager før jul, 4 dager før kanskje.

Skrevet

Det er full jul på kjøkkenet og litt jul i stua. Resten kommer fram på lille julaften, inkl. juletreet. :)

Skrevet

Jeg har pyntet ferdig til jul. Må kjøpe litt lys, men eller er alt klart. ELSKER det!

Men jeg har jo ikke tatt in treet. Har ikke kjøpt tre enda en gang. Treet tas inn og pyntes 23 des.

Skrevet

Vi pynter alltid til jul tidlig og dropper hele adventen. Bortsett fra adventsstjerna og staken da. Lilla finnes ikke her. Bare rødt, grønt, hvitt, sølv og gull. Og en blånisse. ;) Men juletreet kommer ikke inn før lillejulaften.

Skrevet

Adventsstjerna er oppe, ellers er det ingen julepynt oppe her i huset. Jeg skal henge opp julegardiner om litt, men ellers så pynter vi siste uka før jul, og juletreet lillejulaften.

Skrevet

jeg tok frem adventsstaker i vinduene og hang opp julegardiner på fredag som var. pleier ikke å være så tidlig ute, men julestemningen kom å tok overhånd i år :) det var i grunn veldig koselig :)

Skrevet

Her pynter vi til jul, advent er en del av jul her i huset ;)

Har nå lys, stjerner o.l. i nesten alle vinduer, og litt julepynt rund omkring.. Har ikke så mye pynt, er mest lys som er jul her, det å ha masse lamper, lys og stearinlys.

Men har ikke juletre enda da, det pyntes ca en uke før julaften og hives ut igjen første nyttårsdag.

Anonym poster: 814f349698ecea92ef3db7df404a755b

Skrevet

Har jul kjøkenet og litt lilla advent i stova. Treet vert ikkje pynta før 23.

Skrevet

Her er adventsstaken på plass, litt lilla lys her og der, stjerner og et par syvarmede lysestaker i vinduene pluss julekrans på inngangsdøren er på plass her.

Resten må vente til lille julaften.

Har første år med kunstig juletre, så det er ikke umulig at det blir montert et par dager før lille julaften, men pynten kommer ikke på treet før 23.

Skrevet

Vi skulle pynte til advent idag, men storesøster er syk så det ble med adventlys, de der lysestakene i vinduene og juleduken på kjøkken. Får ta resten i uka mens jeg er hjemme med storesøster.

Juletreet pynter vi 3-4 dager før jul.

Skrevet

Vi pynter alltid til jul første helg i advent. Juletreet må vente til et par dager før jul, men bortsett fra det har all pynten kommet opp. Nisser, bjeller, mistelteiner, stjerner, lys...osv. Jeg elsker julen og spesielt førjulstiden med alle forberedelser som følger med. Får så god julestemning med all pynten rundt oss, så da har vi gjort det til tradisjon å få opp pynten så tidlig.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Belysning i vinduene i dag, ingen utebelysning enda, det rakk vi ikke. Dessuten er det så kaldt at jeg hæler ikke...

Julepynten kommer lille julaften, eller kanskje ikke før julaften. Vil ha jul i jula og ikke lenge før jul.

Skrevet

Utelysene kom opp forrige helg, og i dag har jeg pyntet med staker og stjerner, lille løpere og litt "advents" pynt. INGEN nisser fremme enda, og de kommer ikke før 23, samtidig som juletreet.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har pyntet til advent....pynter til jul om 2 uker. treet kommer 23.12

Skrevet

herver alt av julepynt oppe bortsett fra juletreet som jeg mest sammsynlig tar inn og pynter lørdagen før jul. Da kan vi sette oss ned og bare kose oss og se på famileprogrammer på tv på lillejulaften også :-)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Har sett på facbook at det er flere som har pyntet ferdig til jul og et par stykker har sågare satt opp juletreet.

Er det bare jeg som synes at dette er veldig tidlig, ihvertfall juletreet?

Jeg er selv av typen som pynter litt til advent (lilla duker, lys, stjerne o.l). Så starter jeg med å sette frem julepynten til det er igjen 1 uke til julaften. Da er jeg stort sett ferdigpyntet.Juletreet kommer opp ca 1 uke føre jul. Synes kanskje dette kan være litt tidlig, men vi reiser stort sett bort noen dager i jula, og vil gjerne nyte treet litt.

Anonym poster: f3c2dabe754353bb2729fd356b2009e2

Enig, alt for tidlig.Har pyntet litt til advent, så pynter eg skikkelig ett par dager eller uka før juleaften:) Treet blir tatt inn og pyntet lillejuleaften :)

Skrevet

Har pyntet ferdig ja, treet pyntet Vesla og jeg i går :)

Før var tradisjonen tro å pynte treet på Lille julaften, men siden jeg liker amerikansk jul og MÅ har vekk hele jula den 2. januar, så vil jeg gjerne ha jul i hele desember.

Skrevet

Pyntet til jul idag, ikke helt ferdig men nesten. Har ikke huset overpyntet for å si det slik, men blitt jul her.

Juletreet kommer opp lillejulaften.

Anonym poster: 6e3d9e77d1e63ea6c0d8930e443159b2

Skrevet

Har laget advent i huset - med duker, lys og stjerner.

Vi vasker ferdig 22 des, pynter 23 des, setter inn juletreet da, og pynter treet på morgenen 24. Rydder vekk jula første uka i januar.

Anonym poster: e4b02ff45efc6937183fd3246db0f382

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...