Gå til innhold

Familie på 3 spiser 3 brød i uka...Mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er mye jeg...Det er to voksne og et barn på 4 som spiser. Mannen tar med niste på jobb. I tillegg spiser vi mye frokostblanding,havregrøt, knekkebrød o.l. Skjønner ikke at brøddeigen bare skal vare ei uke. Kanskje jeg rett og slett baker for gode brød?

Anonym poster: f36cbde48c35f57de0b4215053880dd2

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Syns vel ikke det var så mye.. Vi er en familie på fem, hvor kun barna og tidvis mannen spiser brød og her går det ett om dagen...

Skrevet

Synes ikke det er mye!!

Anonym poster: 5a8cdccc4418740988579e248006d167

Skrevet

Vi er 2 og spiser minst 2 brød i uka, begynner ofte på det tredje. I tillegg til endel frokostblandinger og knekkebrød

Gjest Julemusa83
Skrevet

Vi spiser kjøpingsbrød går et brød om dagen. Selv om vi velger de helgrove. Gutten på 15 månder spiser 6-8 brødskiver i døgnet + midag, frukt og lunsj

Skrevet

Vi er 3 stk og her går det ett brød om dagen sånn ca. Min kjære bruker 8(!!!!) skiver på jobb. Jobber som tømrer og er mye ute.

Skrevet

Vi spiser kjøpingsbrød går et brød om dagen. Selv om vi velger de helgrove. Gutten på 15 månder spiser 6-8 brødskiver i døgnet + midag, frukt og lunsj

Er ikke så mye næring i kjøpebrød så det er vel ikke rart at han spiser mer av det.

Anonym poster: 096a888d16f3344f9813616b453c6890

Skrevet

Hvis dere har mye knekkebrø, frokostblanding og grøt i tillegg vil det jo si en del. Vi er like mange som dere og spiser nok ikke så mye brød. Vi spiser aldri frokostblanding, og grøt og sjelden knekkebrød. Det går 5 brødskiver for dagen (max) her i huset.

Anonym poster: fd8f8359fb9d252dc1c31e532fa160f0

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

3 brød på ei uke er da ikke mye!

Her spiser vi grovbrød, og det går nesten ett pr. dag, og vi er 3, to voksne og ett barn.

Skrevet

Seriøst? 6-8 brødskiver på en så liten gutt?!

Anonym poster: fd8f8359fb9d252dc1c31e532fa160f0

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lite tenker jeg ;) hehe

Samboeren spiser fort 6 brødskiver hver morgen og kveld, så vi er fort oppe i 4-6 brødi uka.. Minste spiser ikke så mye brød enda, så vi er 3 som spiser brød i familien.

Skrevet

Her går det 1 brød om dagen,det er kun mannen og de to eldste som spiser brød her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...