Tommelopp! Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Tror jeg er den eneste i "Skomakergatealder" som er glad den serien ikke blir sendt mer! Likte den som barn, men så den igjen for noen år siden, og syns den er ganske så oppbrukt og kjedelig! Jeg har veldig sansen for både Blåfjell, Månetoppen, Amalies Jul og Jul i Svingen, og sikkert andre jeg ikke kommer på, og ønsker Julekongen velkommen i år! -det beste med de førstnevnte er jo nydelige sanger da, og jeg håper det blir litt musikk i Julekongen også! Noen sier at dagens barnetv er stressende og masete, men på hvilken måte er disse "nymotens" kalenderprogrammene det? Er enig i at noen programmer er slike da, og ikke minst et par av programlederene i barnetv..
Musemorbr / Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Jeg skulle gjerne sett Amalies jul bli sendt igjen, men i følge min søster er den bannlyst fordi den oppmuntret til stjeling (nissing) og derfor regnes som skadelig.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har også vokst opp med skomakergata og likte den som barn, sangene bringer frem gode minner og nostalgi. Men jeg skjønner faktisk at dagens unger synes den er kjedelig, barne-TV i dag er noe helt annet enn barne-TV var på den tiden man hadde bare en kanal å velge mellom altså. Dagens barn "shopper" barne-TV på mange kanaler og krever mer energi, action og liv enn det er i skomakergata, den har rett og slett gått ut på dato. Jeg har likt alle de senere kalenderne til nrk, som Blåfjell, Jul i Svingen osv. Så langt virker Julekongen også som er god investering, både lillesøster og storebror gleder seg allerede til neste episode... Anonym poster: d79c736f20164c1cf4fcfd5ae501f469
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Barna mine elsker Skomakergata Anonym poster: c7643682b108039644e7df3eab76ba18
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Gutten her elsker jul i skomakergata.. Han er 21 mnd, og de to epesodene vi har sett, er de eneste gangene han har sittet helt stille og sett ferdig et program på tv'n.
Serepta Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er enig med deg, HI. Favoritten så langt er jul i Svingen, men Julekongen virker også kjekk. Ungene sitter ihvertfall klistret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå