Gå til innhold

Umulig å skaffe venner her..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva det er som gjør at alle blokkerer meg, eller ignorerer meg når jeg tar kontakt, og spør om å bli bedre kjent... Er jeg så skummel altså?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synnes ikke du ser veldig smummel ut... :)

men kanskje ikke akuratt det folk er ute etter når de setter seg ned i godsolen for å slå i hjel litt tid.

 

Håper du finner noen venner her, hvis det er det du ønsker. :)))

Skrevet

Du er nok ikke skummel. Men de fleste her inne har nok blitt litt skremt etter noen outinger og div.

Skrevet

Er vel ikke alle som er her for å skaffe nye venner...

 

Men håper du finner noen likesinnede da :)

Skrevet

Tenker du her inne eller der du bor? Synes det er så mange raringer her inne, så orker ikke lete etter venner på forumet akkurat:)

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Det er sikkert også mange her som ønsker å forbli anonyme, og som kun er ute etter å slå ihjel litt tid eventuelt krangle. Tror nok jeg også hadde stusset litt hvis jeg hadde fått en pm om spørsmål om å bli bedre kjent, spesielt hvis det var fra en jeg kun har snakket litt med.

 

Hva med å f.eks møte opp på et dib-treff eller arrangere et selv?

Skrevet

Jeg synnes ikke du ser veldig smummel ut... :)

men kanskje ikke akuratt det folk er ute etter når de setter seg ned i godsolen for å slå i hjel litt tid.

 

Håper du finner noen venner her, hvis det er det du ønsker. :)))

 

Hehe.. jeg har pleid å svare på f.eks de som legger ut innlegg om treff i Drammen, og områder rundt. Men når jeg tar kontakt, så blokkerer de meg :/

Skrevet

Jeg kan godt bli kjent med deg jeg! Nå bor jeg ikke i Drammen, så noen nærkontakt kan det ikke bli men...

 

Men siden du lurer, så ser det jo ut som at du har vært utsatt for dette noen ganger? Kan du være litt intens? Ordentlig vennskap kommer helt naturlig av seg selv, ikke slik påtvungen "nå-skal-vi-bli-kjent"greier. Om du skjønner hva jeg mener.

 

Og nå sier jeg ikke at du opptrer slik, det vet jeg tross alt ikke. Men du kan jo tenke etter selv, og se om det kan ligge noe i det? Du trenger ikke svare meg på det, det er isåfall du som har bruk for kunnskapen, ikke meg...

Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet
Jeg synnes ikke du ser veldig smummel ut... :) men kanskje ikke akuratt det folk er ute etter når de setter seg ned i godsolen for å slå i hjel litt tid. Håper du finner noen venner her, hvis det er det du ønsker. :)))
Hehe.. jeg har pleid å svare på f.eks de som legger ut innlegg om treff i Drammen, og områder rundt. Men når jeg tar kontakt, så blokkerer de meg :/

 

Seriøst? Det var jo en smule spesielt å blokkere noen av den grunn.

Skrevet

Tenker du her inne eller der du bor? Synes det er så mange raringer her inne, så orker ikke lete etter venner på forumet akkurat:)

 

Jeg kontakter selvsagt bare de som selv spørr etter treff i mitt nærområde. :)

Skrevet

Jeg har ikke blokkert deg iallefall :)

 

Anonym poster: 6939bf35ff349b53e910c61202662e0b

Skrevet

Det kan jo være at bloggen din skremmer de over 20?

 

Anonym poster: 9b5ba67c294af89101bbc1e2e11f3411

Skrevet

Det kan jo være at bloggen din skremmer de over 20?

 

Anonym poster: 9b5ba67c294af89101bbc1e2e11f3411

 

Jeg kan informere deg om at de fleste leserne mine er over 20 :-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Humm.. Om du skulle ha lagt til meg, så må jeg si.. Jeg er en kløne på det med venne forespørsel her inne, noen legger meg til, jeg godkjenner, og rett etterpå, så klarer jeg på et mystisk vis å slette igjen, så jeg har ingen venner her inne tror jeg.. I såfall lurer jegpå hvordan jeg fikk til å legge tilutenå slette igjen :-p

Skrevet

Jeg kan godt bli kjent med deg jeg! Nå bor jeg ikke i Drammen, så noen nærkontakt kan det ikke bli men...

 

Men siden du lurer, så ser det jo ut som at du har vært utsatt for dette noen ganger? Kan du være litt intens? Ordentlig vennskap kommer helt naturlig av seg selv, ikke slik påtvungen "nå-skal-vi-bli-kjent"greier. Om du skjønner hva jeg mener.

 

Og nå sier jeg ikke at du opptrer slik, det vet jeg tross alt ikke. Men du kan jo tenke etter selv, og se om det kan ligge noe i det? Du trenger ikke svare meg på det, det er isåfall du som har bruk for kunnskapen, ikke meg...

 

Nei altså jeg forteller litt om meg selv, og spørr om å fortsette kontakten på f.eks skype eller facebook etter noen meldinger. Men så blir jeg blokkert. Ingen gutter har hatt problemer med å fortsette kontakten slik, men virker som om jenter er litt mer forsiktig der..

 

Er litt vanskelig for meg å bli kjent med andre utenom nettet, da jeg bare har familien og typen min som vennekrets.

Skrevet

Skype synes jeg ikke noe om med familie heller, så å gjøre det med noen jeg skal bli kjent med hadde ikke skjedd her. Jeg liker å møte folk for å bli kjent. Prater stort sett med alt og alle, men det kan ta tid før et ekte vennskap er bygd opp. Med noen kan det skje fort, men må møte mennesket først. Jeg er sikkert sær sånn. Kan godt taste med folk på nett, men har ikke opplevd å bli venner med noen nei. Sikkert jeg som er rar.

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354474970' post='144792003]

Skype synes jeg ikke noe om med familie heller, så å gjøre det med noen jeg skal bli kjent med hadde ikke skjedd her. Jeg liker å møte folk for å bli kjent. Prater stort sett med alt og alle, men det kan ta tid før et ekte vennskap er bygd opp. Med noen kan det skje fort, men må møte mennesket først. Jeg er sikkert sær sånn. Kan godt taste med folk på nett, men har ikke opplevd å bli venner med noen nei. Sikkert jeg som er rar.

 

Å bli kjent på nett er nok ikke noe for alle. Men jeg har møtt mange fra nettet selv. Fra både kvinneguiden, BIM formumet, og faktisk typen min som jeg møtte fra chat.no! Etter 4 år er vi fortsatt sammen :)

Skrevet

[quote name=1G+1G :D' timestamp='1354474970' post='144792003]

Skype synes jeg ikke noe om med familie heller, så å gjøre det med noen jeg skal bli kjent med hadde ikke skjedd her. Jeg liker å møte folk for å bli kjent. Prater stort sett med alt og alle, men det kan ta tid før et ekte vennskap er bygd opp. Med noen kan det skje fort, men må møte mennesket først. Jeg er sikkert sær sånn. Kan godt taste med folk på nett, men har ikke opplevd å bli venner med noen nei. Sikkert jeg som er rar.

 

Å bli kjent på nett er nok ikke noe for alle. Men jeg har møtt mange fra nettet selv. Fra både kvinneguiden, BIM formumet, og faktisk typen min som jeg møtte fra chat.no! Etter 4 år er vi fortsatt sammen :)

 

Så tøft, jeg møtte gubben på byen for snart 12 år siden :D

Er helt klart ikke for alle nei, jeg kan godt dra på treff for å evt møte noen der jeg vil bli bedre kjent med. Må finnes kjemi fra et møte for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...