Gå til innhold

Bekymret for blødning etter samleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Byttet p-pille merke for noen mnd siden, til Loette, og har slitt litt med småblødninger noen morgener, spesielt hvis jeg har tatt mer enn et brett av gangen, og også hvis det har gått mer enn 24 timer mellom hver pille. I dag morges var det litt blod igjen - en time etter samleie, og etter at pillen avr tatt for sent på fedag kveld (sovnet på sofaen), Kjenner at jeg blir redd her, selvom jeg vet at rotet som har vært skyldes pillene, siden det alltid blir normalt etter de hvite sukkerpillene. Men i dag synes jeg det var ekkelt, siden det kom etter samleie. Noen med erfaringer?

Anonym poster: bc3d5da24acba34379c7e27725acbea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Småblødninger er jo veldig vanlig. Høres ikke farlig ut, men er jo bare å sjekke så du slipper å tenke på det.

Skrevet

Ja, skal sjekke det. Tok celleprøve i februar, så håper jo at det ikke er nok tid til at det kan være noe galt.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet (endret)

Jeg var en stund plaget med blødninger etter samleie. Da hadde jeg nettopp begynt på p-piller. Jeg dro til gyn for å sjekke det, men alt var normalt, han fant ingen cyster eller noe. Så han forklarte det med at jeg sikkert bare har litt ømfintlige slimhinner. Etter en liten stund til stoppet blødningene, så jeg tror det må ha vært ubalanse i systemet pga pillene :)

Dra til gyn med ul-apparat, bare for å utelukke at noe er feil. Men det er sikkert ikke farlig :)

Endret av eelis+kian ♥
Skrevet

Spørs om du trenger en.p-pille med høyere hormon-nivå enn Loette!

For lite hormoner i p-pillene kan gi spotting og mellomblødning.

Skrevet

Har snakket med fastlegen min nå. Hun mente at dette ikke var noe å engste seg for, siden celleprøvene var fin i februar. Hun mente det hadde med type p-pille å gjøre, så anbefalte å skifte merke. Da gjør jeg det, og blir det mer blødninger tar jeg en sjekk uansett. Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...