Gå til innhold

Hvor lenge varer denna driten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli mektig lei smerter og dobesøk. Og jeg som skulle handle inn alle julegavene i morgen og bli ferdig.

Videoannonse
Annonse
Gjest cunning stunts
Skrevet

Etter mine beregninger: fire døgn. Sorry, sorry, sorry, men dessverre.

Skrevet

Da er det enda 1 døgn igjen. Møkkadrit, dette her er jo vondere enn å føde. Skal nå sies at jeg kun har hatt en ri (ve) i mitt liv. Men de krampetakene her er 20 ganger verre en den ene ria.

Skrevet

Uffa, det er vondt å høre :( Jeg var sjuk i nærmere seks dager, men ikke la det hindre deg i å komme deg på beina før!

Jeg levde for første gang bortimot en hel uke på kun to brødskiver, og så x antall glass utvannet cola med kull og et par poser potetgull - som var det eneste jeg klarte å få ned. Nå takler jeg ikke tanken på verken pottis eller cola, så de små seirene skal man vel ta med seg ;)

Håper du snart kommer deg opp på beina med ny energi og en velfungerende mage! Dette hersens viruset kan dra til helv***, der det hører hjemme.

Handle julegaver på nett! Genialt, kun trykke og taste litt på pcn hjemme, og slippe kø, mas, svette kjøpesentre og dårlig parkering.

Skrevet

Æsj da, satser på 4 dager. Har egentlig ikke tid til noe annet. Juleavslutninger og møter krever sitt i kommende uke.

Skrevet

Et køl. Det knaser godt mellom tenna, og dassen blir svart, men jaggu meg, det funker.

Og hvis du føler for å prøve deg på homeopati kan jeg anbefale arsenicum album i lav potens.

Skrevet

Køl knaskes, sendte gubben ut for å handle køl tidligere i dag.

Skrevet

Dette her unner jeg faktisk ikke xgubben engang. Og han kunne jeg gjerne ha brukt som blink.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...