nuttegull:) Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Noe sånt som : nå tenner vi det første lys,vi tenner det for glede å nissen på en slede. Skulle så gjerne hatt hele den regla,men finner den ingen steder Den er jo så knall artig ler bare av å tenke på den. Er det noen som har et Nemi Julehefte? (dær står den sikkert) Hadde blitt så glad hvist noen som har den hadde orket å skrive den ned hær
Gjest yrild Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Elsker Nemi, men kan ikke hjelpe deg :-)
nuttegull:) Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #4 Skrevet 17. desember 2012 dytt* den er i flere av de gamle Nemi juleheftene
nuttegull:) Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2013 dytt* den er i flere av de gamle Nemi juleheftene Hei Hei Jeg leter ennå i år etter denne Nemi regla har ikke funnet bladet som det sto i, å håper også denne julen at jeg skal klare å finne noen som har den
nuttegull:) Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2013 dytt* den er i flere av de gamle Nemi juleheftene Hei Hei Jeg leter ennå i år etter denne Nemi regla har ikke funnet bladet som det sto i, å håper også denne julen at jeg skal klare å finne noen som har den
hippopotamus! Skrevet 11. desember 2013 #7 Skrevet 11. desember 2013 Ble lagt ut på nemi.no på facebook i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå