Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Man kjenner den ikke med flat hånd, men når jeg en dag kjente litt ekstra godt etter med fingrene merket jeg en kul midt på leggbeinet. Den er som en ert og kan beveges hvis jeg tar " klypegrep" på den. Den blir litt øm hvis jeg trykker på den ( noe jeg gjør konsant nå) Jeg tenkte å gi det en ue for å se om den går bort før jeg tar kontakt med legen. Noen som har opplevd det samme? Anonym poster: 07e3fb612e46364f547ff4130c0058df
Catlady Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Høres ut som en fettkul. Ikke farlig, har det selv, men sjekket det ut hos legen for jeg er ganske hysterisk når det gjelder kuler som ikke skal være der
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Takk for svar! Jeg har tenkt fettkul jeg igså, men har selvfølgelig kreft i bakhodet. Drømmer om at den skal gå bort av seg selv de nærmeste dagene, men regner med det er fånyttes. Et problem for meg er at jeg blir helt satt ut av å vente på prøvesvar osv, så det kan bli en langt mindre avslappet jul enn jeg hadde håpet på HI Anonym poster: 07e3fb612e46364f547ff4130c0058df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå