Gå til innhold

sex bare når mannen vil??

Anbefalte innlegg

Skrevet

når eg spør om vi ska kose oss litt so sier han nei... orka ikke no. men når han vil ja da MÅ eg....... mister litt selvtilliten min :(

Anonym poster: 9f48b95175b066d2e52dde86e3cffc22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe. Vi har sex når begge vil, hadde han prøvd å tvinge meg hadde han fått ei steikepanne i skallen og beskjed om å skjerpe seg.

Anonym poster: 31884b82a21187a6502eca380cd7803e

Skrevet

er ikke de at eg IKKE vil men han vil nesten aldri når eg spørr?? om dere sjønner..

Skrevet

MÅ? Det er da ingen som MÅ ha sex?

Si nei om du ikke vil!

Skrevet

Jeg er hun med steikepanna^^

Begynn å si nei da vel, og spør hva han syns om å alltid få nei når han prøver seg...

Anonym poster: 31884b82a21187a6502eca380cd7803e

Skrevet

vil ikke si nei får å "hevne" meg fordi han sier nei heller.. for eg har jo lyst på sex... er redd de blir en ond sirkel om eg og skal begynde og si nei....

Skrevet

vil ikke si nei får å "hevne" meg fordi han sier nei heller.. for eg har jo lyst på sex... er redd de blir en ond sirkel om eg og skal begynde og si nei....

Hvorfor ikke? Da får du han kanskje til å jobbe virkelig for å få deg! Jeg er motstander av "spill kostbar",spill spill spill, men det her er ren egoisme. Har selv mann som har lyst max 1 gang annenhver måned og avviser meg hele tiden. De sjeldne gangene vi har sex er det JEG som tar initiativ, og han kapitulerer... Så fra nå av blir det ingen sex i huset, uansett hvor mye jeg har lyst. Har noe "godis" i skuffa som gjør susen. Men det er nedverdigende å bli avvist gang på gang på gang.

Anonym poster: 4d764551a01740263f4800652b80ae49

Skrevet

Nei, det er ingen som MÅ ha sex, men det må ikke mannen din heller. Du kan ikke tvinge ham hvis han ikke har lyst. Hvorfor har han ikke lyst? Er det et problem at han har lite sexlyst må dere snakke om dette, og evt få hjelp.

Skrevet

Hvorfor ikke? Da får du han kanskje til å jobbe virkelig for å få deg! Jeg er motstander av "spill kostbar",spill spill spill, men det her er ren egoisme. Har selv mann som har lyst max 1 gang annenhver måned og avviser meg hele tiden. De sjeldne gangene vi har sex er det JEG som tar initiativ, og han kapitulerer... Så fra nå av blir det ingen sex i huset, uansett hvor mye jeg har lyst. Har noe "godis" i skuffa som gjør susen. Men det er nedverdigende å bli avvist gang på gang på gang.

Anonym poster: 4d764551a01740263f4800652b80ae49

ja eg og har godis i skuffa mi men bruker de ikke!! føler eg mister sex lysten litt egentlig... kansje eg skal prøve me nei da et par ganger... har aldri sagt nei før :P

Skrevet

Nei, det er ingen som MÅ ha sex, men det må ikke mannen din heller. Du kan ikke tvinge ham hvis han ikke har lyst. Hvorfor har han ikke lyst? Er det et problem at han har lite sexlyst må dere snakke om dette, og evt få hjelp.

han mangler ikke sexlyst, han han bare slike perioder sier han.. men denne perioden her har vart ganske lenge synst eg :( siden fødselen for 8 uker siden har vi hatt sex kansje 1-2 ganger i uka.. vi sluttet aldri å ha sex heller verken da eg var høg gravid eller etter fødselen.. hadde en fin fødsel og vi begynte å ha sex 5 dager etter :) og til dere som lurer... blødde minimalt og brukte kondom ;) men de er så sårt så sårt å bli av vist gang på gang... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...