mammsien Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Kan dere ikke bare slutte? Det er så utrolig lavmål at så mange innlegg blir dreid over på henne og deres mulighet til å hetse henne! Og utrolig irriterende for oss som ikke tenker spesielt på henne 24/7! Vi er forskjellig alle sammen, om hun er anderledes enn dere så gjør det vel ingenting? Alle kan ikke være enig om alt, eller ha det samme synet på alt og vi må få lov til å ha egne meninger... Hvis dere ikke liker det hun kommer med så går det an å argumentere saklig i mot. Hvis ikke er det dere som har et problem, ikke hun! Til mamma2013. Jeg håper du ser at vi er mange her inne som reagerer på måten du blir behandlet på og som ønsker dine innspill like velkommen som alle andre sine! Varme klemmer fra meg
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Hvem er mamma2013? Aldri hørt om engang. Anonym poster: d66d2ce9a972a5b57f534417c68b79d2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Hvem er mamma2013? Aldri hørt om engang. Anonym poster: d66d2ce9a972a5b57f534417c68b79d2 Flott. Da gjelder dette tydeligvis ikke deg. Vits å spørre om det egentlig? Du får lese litt innpå her da så finner du ut av det selv! Anonym poster: 09dd19aefe7cdc6595e1d0b90725a33a
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Hvem er mamma2013? Aldri hørt om engang. Anonym poster: d66d2ce9a972a5b57f534417c68b79d2 Flott. Da gjelder dette tydeligvis ikke deg. Vits å spørre om det egentlig? Du får lese litt innpå her da så finner du ut av det selv! Anonym poster: 09dd19aefe7cdc6595e1d0b90725a33a Har sett flere med lignende nick, men aldri mamma2013. Anonym poster: d66d2ce9a972a5b57f534417c68b79d2
Gjest Julepølsevev! Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Jeg er enig med deg i at det er lavmål å hetse enkeltpersoner her inne, og snartmamma2013 har virkelig fått gjennomgå den siste tiden. Uansett hvilken tråd hun svarer på, så er det noen idioter som klarer å komme med usakligheter om og til henne. Men på den andre siden så er det innimellom greit å tenke seg om noen ganger før man svarer på tråder med spørsmål. Har flere ganger sett at hun skriver veldig bastante svar som er direkte feil. Endret 2. desember 2012 av Julepølsevev!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Hvis det er SNARTmamma2013 dere prater om, så synes jeg hun i stor grad kan skylde seg selv. Jeg har svart henne høflig og ordentlig i mange tråder, og fått utrolig frekke svar tilbake. Så man blir som regel behandlet som man behandler andre. Men, jeg er ikke en av de som tydeligvis har svart henne frekt, fordi jeg har bare sluttet å kommentere det hun spør om.. Anonym poster: d66d2ce9a972a5b57f534417c68b79d2
håpefull<3 Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Hun heter snartmamma2013 !!! Jeg har ikke fått med meg at det er så mye hetsing. Men om det stemmer så er det unødvendig ja. Selv har jeg "snakket litt hardt" til henne inne på skravle en gang, men ikke laget hetsetråd eller diskutert henne med andre. Skjønner folk blir frustrert, men å bruke energi på å hetse mennesker man ikke kjenner er unødvendig.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor lager du et nytt innlegg om henne?
mammsien Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2012 Oi! Beklager! Snart mamma2013 var det jeg mente
mammsien Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor lager du et nytt innlegg om henne? m Poenget mitt er behandlingen av henne... Ikke at det er henne. Altså hadde det vært deg som ble behandlet slik hadde jeg sagt det samme. My bad at jeg ikke skrev navnet rett... Beklager
Miamimom Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Hvorfor lager du et nytt innlegg om henne? m Poenget mitt er behandlingen av henne... Ikke at det er henne. Altså hadde det vært deg som ble behandlet slik hadde jeg sagt det samme. My bad at jeg ikke skrev navnet rett... Beklager Hva synes du om innleggene og kommentarene hennes da? Dette er et diskusjonsforum, man hetser ikke selv om man er uenig! Endret 2. desember 2012 av Miamimom
Mamma til go'jentene Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor lager du et nytt innlegg om henne? m Poenget mitt er behandlingen av henne... Ikke at det er henne. Altså hadde det vært deg som ble behandlet slik hadde jeg sagt det samme. My bad at jeg ikke skrev navnet rett... Beklager Hva synes du om innleggene og kommentarene hennes da? Dette er et diskusjonsforum, man hetser ikke selv om man er uenig! Denne signerer jeg! Er så utrolig mange hårsåre sutredamer her. Dette er et diskusjonsforum, ikke en venninneklubb, vi må tåle å bli motsagt! Og hvis noen (generelt grunnlag) stadig skriver idiotiske innlegg, ja, da får de tåle kritikk! Og hvis det blir for tøft for dem, ja da er kanskje ikke et diskusjonsforum på nettet stedet for dem å være!
mammsien Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #14 Skrevet 2. desember 2012 Hvorfor lager du et nytt innlegg om henne? m Poenget mitt er behandlingen av henne... Ikke at det er henne. Altså hadde det vært deg som ble behandlet slik hadde jeg sagt det samme. My bad at jeg ikke skrev navnet rett... Beklager Hva synes du om innleggene og kommentarene hennes da? Dette er et diskusjonsforum, man hetser ikke selv om man er uenig! Det er jeg helt enig i! Det er det jeg prøver å si i innlegget mitt... En saklig argumentasjon og diskusjon er helt greit, det er vel derfor vi er innpå her... Jeg snakker om de som går ut og direkte hetser henne (og andre for den del) med helt usakelig og stygge svar og kommentarer som går på henne som person. Hva jeg mener om henne er min sak, men jeg syns enkelte går laaangt over streken med måten de er mot henne.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2012 #15 Skrevet 2. desember 2012 Jeg tenker at det er helt alminnelig at mennesker som er ufine mot andre, har meninger som tidvis virker direkte stupide, maser og gnåler konstant, vil få mange motstandere. Når dritten pågår over tid vil det bli så kraftig motstand mot mennesket at personen vil bli "angrepet" hver gang hun/han stikker hodet frem. Det er ikke bra, det er ikke hyggelig, men all den tid mennesker er mennesker vil det skje. Anonym poster: e1e8456a41db81f077f03564597488f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå