Gå til innhold

Noen med wv Tiguan her og 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det plass til tre barneseter i den?

To beltestoler og en babystol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har den bilen. Har ikke tre barn, men har hatt tre bilstoler i den. Det funker helt fint. Baksetet har utrolig god plass.

Skrevet

Vi har to beltestoler som er ganske brede og

Går to "håndtak" ut på siden for å endre stilling

På setet.

Hadde en sitte pute i mellom, men den ble det

Ikke plass til:-/

Skrevet

....mulig det er plass til 3 stoler i bredden, men den har et noe lite bagasjerom for en barnefamilie. Skiboks er nødvendig...

Skrevet

Jeg var å prøvde en Tiguan før vi kjøpte vår Sharan. Grunnen til at vi ikke kjøpte Tiguan var hovedsak bagasjerommet. Jeg slet med å få min simo vogn inn. Turde ikke prøve en gang, det måtte bilselgeren gjøre:)

Ville heller gått for en Touran. Den har god plass både bak og til tre stoler.

Skrevet

Vi har tre barn og en 07 modell outlander med ganske stort baksete. Det er ganske trangt. Vi var å kikket på touran før vi kjøpte denne, og den hadde mindre plass i baksetet. Problemet er somregel ikke bredden på stolene der rompa er, men nakke/sidestøttene på barnestolene som blir for brede. :/ vi skal ha nr 4, og skal kjøpe oss en mercedes viano med 7 eller 8 seter. Aldri mer trang bil og må si jeg gleder meg. Dumt vi ikke bare kjøpte viano første gangen når bilene var i samme prisklasse:/

Skrevet

Ja det er ikke mye plass bak til en vogn.

Har ikke prøvd enda, men håper vi får

Vogn inn og tre stoler for det er denne bilen vi har

Og jeg elsker den!

Bortsett fra plassen :-/

Skrevet

En bil i dag er det nesten ikke meningen man skal få plass til flere stoler enn to. Vi har ikke isofix til noen (de to eldste har maxi cosi air beltestol) og den tredje har recaro young sport med trepkt.sele.

Jeg husker når vi hadde en 06 modell audi a4 og hts besafe med isofix. Da måtte jeg som satt fremme i passasjersetet ha setet helt fram for å få plass til stolen bakom. Det var ikke noe særlig:(

Jeg vil jo tro tiguan er samme str som andre suv'er, så dere får nok plass, det beste er jo å slippe å bytte bil, for dyrt er det:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...