kaklemor Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Lillebror våkner for mat fem hver morgen, og etter flaske og ny bleie så sover han godt igjen. Storebror våkner halv sju så jeg står opp kl fem nesten hver dag og nyter kaffekoppen og koser meg med hekling Deilig å være "alene" på morgenkvisten
Søskendrøm<3 Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Hørtes godt ut! Nyt morgentimen din:-) Den er gull verdt <3
Musemorbr / Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Så deilig! Misunner deg heklinga. Skulle ønske jeg kunne hekle. Jeg verdsetter også alenetid. Min er når gutten er lagt og mannen på jobb. Her sto mann og sønn opp uten meg, og meningen var at jeg skulle sove litt til, men det gikk jo ikke. Da jeg hørte de hadde fyrt i ovnen, og lo og koste seg, fikk jeg mer lyst til å være sammen med dem. Det var tegneblokk i julekalenderen, så vi har hatt en kunstnerisk morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå