Gå til innhold

har bare lyst til å grine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en sønn på 16 mnd som har vært småsyk i det siste noe som gjør at han sover dårlig som igjen har gjort at jeg har sovet 6.5timer de siste to nettene.

Jeg bor i blokk og det er sjelden jeg hører naboene bortsett fra når han som eier leiligheten jobber natt og sønnen hans pluss en kamerat låner leiligheten. De skriker og skråler dunker i gulvet og alt mulig. Dette begynner de ikke med før 2330 (det skal ikke være bråk etter kl 23). Dette gjør at jeg ikke får sove og sønnen men våkner. Da har kl ca 01. Jeg gikk opp dit og ringte på døra men de lukket ikke opp men jeg hørte de.

Jeg vet det kan være bråkete her og hvis sønnen min våkner og han griner men det er noe jeg ikke kan styre pga han er bare 16 mnd. Men kan man ikke forvente at så og si voksne personer kan styre seg midt på natten spesielt når man bor i blokk?

Har veldig lyst til å prate med han som eier det imorra for slikt orker jeg ikke hv er gang han jobber natt..bør jeg ta det opp eller hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du bør tåle såpass når du velger å bo i en blokk.

Skrevet

Ta det opp.

Skal være rolig etter kl 23, og det gjelder alle.

Små barn kan man ikke kontrollere,så ikke tenk på det.

Vi bor også i blokk,og samme regel her.

Kan ikke finne seg i alt...

Skrevet

Det skal være stille etter 23,med mindre de har gitt nabovarsel.

Jeg har vært i en liknende situasjon, og jeg hang opp lapp på døra deres, da de ikke lukket opp.

Dersom det ikke bedrer seg, har du muligheten til å ringe politiet og si det er festbråk og du er urolig for vold, eller ta saken videre til styret.

Du kan jo også evt alliere deg med flere naboer, dersom de også er plaget.

Skrevet

Takk for svar dere. Jeg mener at man skal tåle mye ja, men å begynne å bråke etter 23 syns jeg er litt i overkant selv om jeg har valgt å bo i blokk. De kan bråke så mye de vil før. Når de bråker så mye at de vekker sønnen min som vanligvis sover veldig tungt da er det bråkete..

Men skal snakke med han som eier leiligheten idag. Tror ikke han er klar over støynivået til sønnen hans og tror ikke han liker det.

De sluttet heldigvis å bråke kl 0330...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...