Marsipanmor Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Liten utblåsning!!! Jeg har tenkt de siste dagene at jeg skulle kjøpe inn litt julepynt siden vi skal ha mange her til jul og har lite pynt.. har sett med ut litt greier.. siden det var halv skatt så kunne jeg liksom ta meg råd til det.. så oppdager jeg nå nettopp at jeg hadde noen uåpna brev liggende.. regninger til nesten 5000,-.... så nå sitter jeg bare å er dritSUR og lei meg.. for ikke bare forsvinner den summen jeg tenkte jeg hadde ekstra, men det var et skikkelig hakk i hele økonomien!!!!!! :( :( :(
Hiwi Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Uffda kan du ikke ringe og utsette regningen til da du har råd til den?
November-spire-79 Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Ja eller spørre om å få dele den opp? Huff de pengene er til fortvilelse for mange Vi har ikke mye å rutte med selv for tiden. Kjedelig når det nærmer seg jul. Håper det ordner seg for dere.
MrsMilla Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Tja, er vel ikke annet å gjøre enn å ta seg et godt glass gløgg, sette på julemusikk og ta turen i nettbanken for å betale :-) Uansett bedre det enn å se på pynten og vite at den ikke er betalt........ mye steming i musikk og lukt av nybakte julekaker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå