Gå til innhold

Mobiltelefoner er utrolig skitne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk på alt man tar i før man tar i den.. Likevel er det nesten ingen som tørker av den. Helsefaren ved skitne mobiltelefoner er nok minimal (kanskje man kan unngå en forkjølelse eller omgangssyke eller to), men likevel er det litt ekkelt. Er jeg loco som antibac-er mobilen når jeg kommer hjem for dagen? ;)

Anonym poster: adcd9df6ecde6f0259892f5094025a3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det jeg også.

Anonym poster: ed6d88cc93d0b3d3ee375ef734c0e7d2

Skrevet

Jeg også antibac'er. Og om jeg leser oppskrifter eller annet på den på kjøkkenet, pakker jeg den inn i plastfolie.

Men tror ikke touch-telefoner takler antibac så godt?

Jeg bruker antibac på vesker også - undersiden av vesken blir jo utsatt for mye... dritt!

Skrevet

Hysteriet lenge leve...

Anonym poster: a2373c9c49bbdab2ae0a227b5c18b817

Skrevet

Jeg også antibac'er. Og om jeg leser oppskrifter eller annet på den på kjøkkenet, pakker jeg den inn i plastfolie.

Men tror ikke touch-telefoner takler antibac så godt?

Jeg bruker antibac på vesker også - undersiden av vesken blir jo utsatt for mye... dritt!

Yey - godt vi er flere!! :) Jeg og antibac-er veska. Lurt med plastfolie, det skal jeg prøve! Touchtelefonen min tåler helt fint å tørkes av med antibac våtservietter.

Skrevet

Hysteriet lenge leve...

Anonym poster: a2373c9c49bbdab2ae0a227b5c18b817

Ja, jeg har nok litt OCD. På den annen side er det utrolig mye uhygieniske folk der ute, og å være forkjøla er utrolig irriterende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...