Anne-B. Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Stasa meg opp med profilbilde og greier.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Det er juleøsnket regner jeg med?
Gjest cunning stunts Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Earthlings, we come in peas.
Mama Christmas Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Eller piece, som jeg skrev da jeg var liten. Fant forøvrig en treffende liten sak på facebook tidligere i dag, og hadde det ikke vært for min fantastiske kunisse skulle jeg hatt den som profilbilde! ....og så går det for pokker ikke an å legge ut bilder her lenger..?
Gjest cunning stunts Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Forresten, ser ut som det er selvlaget, stemmer det? Kudos!
Anne-B. Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2012 Den er selvlaget på inspirasjon fra Hallelujahkoret i Messias.
Anne-B. Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #7 Skrevet 2. desember 2012 Det er juleøsnket regner jeg med? Fred på jord og sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå