It's all about me Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Min 6-åring ønsker seg det. Men får det ikke. Synes det er altfor dyrt. Vi har jo spillkonsollen, men så må man ha startpakka, spill og så er det jaggu en haug av figurer til 100,- stk å samle på også. Er nok andre leker å samle på som etter min mening byr på bedre lek. Men som sakt, det er vist poppis.
<3 2G <3 Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Min har, han digger det og skal på giants til jul. Men, han har nesten hele 1. serien. Har til Wii. Koster en god del ja, men det er pakker med to figurer og en bonusting til 249,- og. En må nesten finne ut hvor mye tid og penger en vil legge i det. Endret 1. desember 2012 av 1G+1G :D
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Min 5,5 åring digger det og skal også få giants til jul.Det står øverst på ønskelisten i år
:o) :o) :o) Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Det er en kjempefin gave til en 6-åring! Min 7-åring har det til Playstation3, og mange av vennene hans har det. Det er et tv-spill med en "plattform" som man kan sette forskjellige figurer på. Når du setter en figur på, kommer den opp på skjermen og man er den figuren i spillet. De forskjellige figurene har forskjellige egenskaper, og slik jeg har forstått det så får de flere og bedre egenskaper utover i spillet. Skylander Giants står øverst på ønskelisten her også, og heldigvis har mormor kjøpt dette til han Om du kjøper Skylander, blir nok 6-åringen superhappy!
Serepta Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Min 8 åring ønsker seg giants til ps3 til jul. Bestefar er på saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå