4blir5 Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Jeg har nettopp (for 3 mnd siden) fått mitt 3. barn. Han var ikke planlagt, men høyt ønsket og vi storkoser oss med storebror på 5 og storesøster på 3. Fikk mensen tilbake for noen uker siden, og nå har jeg i noen dager gått og ventet på mens igjen . Har tydelige menssmerter, verker, kvalm. Men ingenting skjer. også blir jeg nervøs, kan jeg være gravid igjen? Er det mulig at vi igjen "har gått på en smell"? jeg har vært syk i alle 3 svangerskap så jeg tror ikke min kropp eller familien hadde orket ett nytt svangerskap igjen.. På torsdagsmorgen satt jeg og brakk meg over en bøtte da mannen gikk på jobb, han trodde jeg var i ferd m å få omgangssyken. Snakkte med han senere på tlf og sa at d var mensen som var på vei, men den kommer jo ikke! Tør ikke å si at den ikke er kommet, for mannen er livredd for at jeg skal bli gravid igjen. Når jeg ser tilbake i tid så er det en stund siden vi hadde sex da mannen har vært syk og sengeliggende i lang tid, så da må jeg være litt på vei.. Jeg er så redd, tør ikke teste. Men tenker at om mandagen kommer og jeg ikke har fått mensen, så må jeg bare teste.. Huff og huff, nr 4? Nei takk! Noen andre som har blitt gravid så kjapt etter fødsel?
Marsipanmor Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Hvis du har 3 fra før så kjenner du kanskje igjen symptomene? Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å ta en test Lykke til (Forresten.. du vet hvordan de lages eller? )
4blir5 Skrevet 2. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2012 Ja, vi vet hvordan de lages! Vi har brukt kondom så i tilfelle har det gått galt ett sted! Symptomene jeg har nå er svært like de jeg hadde for ett år siden på denne tid. Tenker egentlig at fet er helt usannsynlig at jeg er gravid, men siden mensen ikke kommer og jegvhar alle disse symptomene begynner jeg jo å undre!
November-spire-79 Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 Ta en test du Så slipper du å gå å lure. Den kan jo være negativ, og da slipper du å tenke mer på det. Er den positiv, så er det jo greit å vite det så fort som mulig lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå