Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Hvor delt er den? Har lest tidligere at alle utgifter deles likt uavhengig av hva den enkelte tjener. Hva gjør den som tjener mest med pengene han/hun har til overs? Anonym poster: 06943530129c4118ebfb5c170ecd3f88
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Vi har ikke delt, men jeg tenker at skal man ha delt, feks i forhold til huslån etc må man betale likt inn, ellers vil jo den ene ha betalt mer over tid og eie mer i huset.. Heldig er den som har igjen penger for han kan sløse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå