Gå til innhold

Fall

Anbefalte innlegg

Skrevet

1 åringen min falt baklengs ned to trappetrinn og slo hodet i flislagt gulv... Synes så synd på henne og tenker jeg burde ha passet bedre på. Var på en tilstelling og snakket med en annen mor mens jeg fulgte med på barnet som lekte med andre barn så ser jeg hun holder på å falle og rekker akkurat ikke ta henne. Gråt i ca 15 minutter før hun roet seg og lekte videre... Ser ingenting på hodet hennes så bør ha gått bra, men har dårlig samvittighet...

Anonym poster: 86b1fcabaaa98a1fd3abc665c7f0cdac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn på den alderen faller hele tiden, så jeg tror ikke du trenger ha dårlig samvittighet altså.

Du må regne med skrubbsår, donald-kuler i panna, blåmerker osv, det er slik de øver opp motorikken sin.

Anonym poster: 7212e372c51f024e5fd1424f831b9068

Skrevet

Sånt skjer. Det går bra!

Det skjer med de fleste barna at de ramler og slår seg. Mitt barn ramla og so seg og med hodet på flisgulv da hun var ett år. Veldig vondt og sårt.

Anonym poster: ef8a4b9de33ecbc52564de83c1dfd8f5

Skrevet

Ja, vet du har helt rett anonym. :) Må bare trøste ham når det skjer... Men ikke godt å se han ha det vondt da....

Anonym poster: 4c4cbebb62ee69fdae499e903b9672e7

Skrevet

Sånn som skjer, de er så raske de små. Spurte ei på barselgruppa hvordan det hadde vært å feire 1-årsdag og da fortalte hu at bursdagsbarnet selv hadde klatret opp trappa uten at noen fulgte med, husker ikke om han datt, men tror det.

Minsten her i huset har også ramla ned i gangen, to trinn, to ganger har han gjort det. Er verre for deg enn for ungen. Og det går over for begge. :)

Anonym poster: 7d6cd2c0c8ed917c82937502e18c58c2

Skrevet

Ja, heldigvis går det som oftest bra. Hun er helt utrolig rask... Kan ikke gå enda, men kryper i rekordfart. Må nok være forberedt på flere fall. Tenker spesielt etterhvert som hun begynner i bhg og jeg ikke kan passe på.... HI

Anonym poster: 4c4cbebb62ee69fdae499e903b9672e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...