LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 - er jo verre enn treåringen når det gjelder å ete snø! Er jo et mareritt å gå tur med ham i snøen, ikke nok med at det tydeligvis lukter såååååå fantastisk mye bedre og mer spennende på bakken når det ligger snø, men han skal jo fasan meg spise en haug også. Annenhver meter bråstopper han for å hive i seg en masse snø, akkurat som han er helt fjetret av konseptet. Og det er ganske slitsomt når bikkja er 50 kilo og man selv 29 fullgåtte uker.. Gah!
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Hehe, ifølge bikkja her i huset er snø den fullkomne lykke (i tillegg til vann!). Vi har delvis samme problemet, men i stedet for å spise så skal hun rulle seg rundt i snøen. Tar jo 20 minutter å bare komme seg ut av gårdsplassen! Heldigvis er jeg ikke gravid denne vinteren. Vi bor i et skikkelig snøhøl, og i fjor hadde vi to bikkjer på omkring 40 kg hver. Høygravide meg vagget rundt i den dype snøen med hundene som helst bare skulle rulle, leke og dykke ned i den. Så du har all min sympati PS: Vær forsiktig med disse jævlene som brøyter veiene. Her kjører de jo som om de skulle ha stjålet bilen. Se for deg høygravid dame, to gale bikkjer, måkebil i høy hastighet på gangstien og høygravid dame + bikkjene kaste seg inn i snøen i det måkebilen kjørte forbi. Damen viste selvsagt fingeren, men den jævla yplingen i bilen bare lo. Kjenner at jeg blir litt hissig bare av å tenke på det. Jaja, dagen digresjon
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2012 Hehe, sjeldent det blir så ille at det kommer brøytebiler her. Hender de skraper innimellom, og så hiver de jo salt på bare de ser et snøkorn. Jeg er glad for snøen jeg altså, for her har det jo ellers regna som pokker i hele år, men det var denne bikkja da. Han er såå fjern.. Er nok ikke fordi han er så tørst, for han har jo rent vann hjemme til enhver tid, er bare en greie han har. Samme med sølepytter, selv om det er kjølig i lufta, og vi bare har gått 50 meter, så MÅ han liksom bortpå en sølepytt og lepje i seg hvis han ser en.
Gjest Ziva Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Hehe, ifølge bikkja her i huset er snø den fullkomne lykke (i tillegg til vann!). Vi har delvis samme problemet, men i stedet for å spise så skal hun rulle seg rundt i snøen. Tar jo 20 minutter å bare komme seg ut av gårdsplassen! Heldigvis er jeg ikke gravid denne vinteren. Vi bor i et skikkelig snøhøl, og i fjor hadde vi to bikkjer på omkring 40 kg hver. Høygravide meg vagget rundt i den dype snøen med hundene som helst bare skulle rulle, leke og dykke ned i den. Så du har all min sympati PS: Vær forsiktig med disse jævlene som brøyter veiene. Her kjører de jo som om de skulle ha stjålet bilen. Se for deg høygravid dame, to gale bikkjer, måkebil i høy hastighet på gangstien og høygravid dame + bikkjene kaste seg inn i snøen i det måkebilen kjørte forbi. Damen viste selvsagt fingeren, men den jævla yplingen i bilen bare lo. Kjenner at jeg blir litt hissig bare av å tenke på det. Jaja, dagen digresjon Åh da hadde det smelt her, men det har det gjort faktisk (merkelig;) ). For 4 år siden så dro jeg Liten etter meg på rattkjelken på vei til barnehagen (på gangsti). Så kommer brøytebilen i 120 bortover og ikke antydning til å bremse når han ser oss. Jeg fikk kastet Liten oppi snøfonna og kjelken etter. Meg selv ble sniddet og han dro avgårde. Plukka en hysterisk Liten og kjelken ut av snøfonna. Hev meg på tlf til kommunen og høvla han som hadde ansvar for brøytingen. HaN hørte jo Liten's hysteriske gråt i bakgrunnen og møtte oss i barnehagen med sjåføren. Jeg var så sint at jeg fløy nesten i synet på sjåføren. Han måtte pent be om unnskyldning men hva hjelper det da. Når jeg hentet i barnehagen hadde de vært der med brøytebil, saft og boller. Ungene fikk se at brøytebilen ikke var farlig og så fikk hele barnehagen nye gule refleksvester.
Gjest Kira bjeffer julen inn Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 Hehe, ifølge bikkja her i huset er snø den fullkomne lykke (i tillegg til vann!). Vi har delvis samme problemet, men i stedet for å spise så skal hun rulle seg rundt i snøen. Tar jo 20 minutter å bare komme seg ut av gårdsplassen! Heldigvis er jeg ikke gravid denne vinteren. Vi bor i et skikkelig snøhøl, og i fjor hadde vi to bikkjer på omkring 40 kg hver. Høygravide meg vagget rundt i den dype snøen med hundene som helst bare skulle rulle, leke og dykke ned i den. Så du har all min sympati PS: Vær forsiktig med disse jævlene som brøyter veiene. Her kjører de jo som om de skulle ha stjålet bilen. Se for deg høygravid dame, to gale bikkjer, måkebil i høy hastighet på gangstien og høygravid dame + bikkjene kaste seg inn i snøen i det måkebilen kjørte forbi. Damen viste selvsagt fingeren, men den jævla yplingen i bilen bare lo. Kjenner at jeg blir litt hissig bare av å tenke på det. Jaja, dagen digresjon Åh da hadde det smelt her, men det har det gjort faktisk (merkelig;) ). For 4 år siden så dro jeg Liten etter meg på rattkjelken på vei til barnehagen (på gangsti). Så kommer brøytebilen i 120 bortover og ikke antydning til å bremse når han ser oss. Jeg fikk kastet Liten oppi snøfonna og kjelken etter. Meg selv ble sniddet og han dro avgårde. Plukka en hysterisk Liten og kjelken ut av snøfonna. Hev meg på tlf til kommunen og høvla han som hadde ansvar for brøytingen. HaN hørte jo Liten's hysteriske gråt i bakgrunnen og møtte oss i barnehagen med sjåføren. Jeg var så sint at jeg fløy nesten i synet på sjåføren. Han måtte pent be om unnskyldning men hva hjelper det da. Når jeg hentet i barnehagen hadde de vært der med brøytebil, saft og boller. Ungene fikk se at brøytebilen ikke var farlig og så fikk hele barnehagen nye gule refleksvester. Fy, den var skikkelig stygg!!! Hva tenker disse sjåførene med egentlig? Men hurra for hissige kvinnfolk som tar tak i det med en gang. Sjefen hans skal også ha litt kred for at han faktisk gjorde noe med det. Her nytter det ikke å ringe kommunen for noe som helst.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2012 Hehe, ifølge bikkja her i huset er snø den fullkomne lykke (i tillegg til vann!). Vi har delvis samme problemet, men i stedet for å spise så skal hun rulle seg rundt i snøen. Tar jo 20 minutter å bare komme seg ut av gårdsplassen! Heldigvis er jeg ikke gravid denne vinteren. Vi bor i et skikkelig snøhøl, og i fjor hadde vi to bikkjer på omkring 40 kg hver. Høygravide meg vagget rundt i den dype snøen med hundene som helst bare skulle rulle, leke og dykke ned i den. Så du har all min sympati PS: Vær forsiktig med disse jævlene som brøyter veiene. Her kjører de jo som om de skulle ha stjålet bilen. Se for deg høygravid dame, to gale bikkjer, måkebil i høy hastighet på gangstien og høygravid dame + bikkjene kaste seg inn i snøen i det måkebilen kjørte forbi. Damen viste selvsagt fingeren, men den jævla yplingen i bilen bare lo. Kjenner at jeg blir litt hissig bare av å tenke på det. Jaja, dagen digresjon Åh da hadde det smelt her, men det har det gjort faktisk (merkelig;) ). For 4 år siden så dro jeg Liten etter meg på rattkjelken på vei til barnehagen (på gangsti). Så kommer brøytebilen i 120 bortover og ikke antydning til å bremse når han ser oss. Jeg fikk kastet Liten oppi snøfonna og kjelken etter. Meg selv ble sniddet og han dro avgårde. Plukka en hysterisk Liten og kjelken ut av snøfonna. Hev meg på tlf til kommunen og høvla han som hadde ansvar for brøytingen. HaN hørte jo Liten's hysteriske gråt i bakgrunnen og møtte oss i barnehagen med sjåføren. Jeg var så sint at jeg fløy nesten i synet på sjåføren. Han måtte pent be om unnskyldning men hva hjelper det da. Når jeg hentet i barnehagen hadde de vært der med brøytebil, saft og boller. Ungene fikk se at brøytebilen ikke var farlig og så fikk hele barnehagen nye gule refleksvester. Jøsses, for en knøl! Sånt er jo farlig! Men dette må være noe som ligger til brøytebilsjåfører, for min mor fortalte at da hun var ung (på 50-tallet), ble hun nesten meiet ned av en brøytebil. Hun måtte kaste seg over et gjerde for å slippe unna, med påfølgende brukket ben..
Gjest Ziva Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er så absolutt ikke den vanskligste å hisse opp. Tenner som fyrverkeri og underholder det meste (i følge gubben). Jeg ommøblerte et helt fly første gangen vi var på ferie sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå