Gå til innhold

For en herlig lørdags kveld:-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koser meg hjemme sammen med min kjære mann :-)

Litt rødvin og snax, så blir det taco etterhvert.. :-D

Hva gjør dere akkurat nå?

Anonym poster: 1e953236f72028f394dad78dd0f73d58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sitter på Dib?! HAHAHA :D Høres ut som dere har det KJEMPE koselig der dere sitter på pc / mobil på en lørdagskveld

Anonym poster: 0172b6d095aba1a7402d86bd026de12a

Skrevet

Sånn er det i 2012! hehe :-D Må få med seg litt her inne på DIB også selv om man har en topp kveld sammen med mannen. :D

Anonym poster: 2a8843fa88f2f316023c9993b44ef31a

Skrevet

Her set vi i kvar sin sofa. Mannen har spysjuka og eg set ganske langt ifrå :P Elles glor vi inn i boksa på veggen og gløser på dataen ei lita stund. Kjemperomantisk :P

Skrevet

Alene hjemme, fikser litt på adventskalenderen til jr, leser til eksamen på mandag og knerter nok en flaske vin i løpet av kvelden. Favorittspillelista surrer og går, 10- ute, men godt og varmt inne med fyr på peisen. Har det finfint synes jeg :)

Skrevet

forbaska romantisk her gett.....

Mannen sover sittende i soffaen, jeg sitter her på BIM og er lettere oppgitt og frustrert.

Ser han nesten ikke om dagen, og når jeg først ser han så er han så trøtt at han omtrent sovner stående.

så ja, romantikken blomstrer virkelig i heimen i kveld :P

Anonym poster: 7eeb5f0d105d156c602436aa177946d3

Skrevet

Samboeren er på fest, guttungen er på besøk hos oldemor, vesla har lagt seg for lengst, jeg har liggi i sofaen siden :P dib, filmer, litt tv og masse GOSJ!!! :D

Skrevet

Litt slappe etter i går.

Mannen var på julebord og jeg hadde ei venninne her på noen glass champagne og prøvesmaking av julekaker.

La oss veldig sent fordi hun ikke fikk taxi så raskt i julebordsesongen, og en time etter at vi sovnet så våknet omtrent begge guttene og var plutselig forkjølet....de er helt fantastiske på timing!!

Så vi har sovet på skift i dag, og tatt det bare helt piano.

Nå ser det ut til at sistejente snart har sovnet - og da skal jeg rett i seng!

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Akkurat nå ligger jeg i senga og ammer, mens mannen står nede og lager kvelds :P Veldig spent på hva jeg får servert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...