Gå til innhold

Kan jeg anmelde naboen for herverk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i samme "hus" med to seksjonerte leiligheter, vi har en felles oppgang på ca 15 Kvm rom hvor jeg har valgt å "deleav" (med en seksjon slik 3x3 ruter seksjon fra JYSK med bakvegg) som da skiller vår oppgang del til døren til leiligheten vår og leiligheten hans. Siden jeg ble lei av å se på naboens hundre par sko strødd utover, jakkerot og en søppelpose i ny og ne....

Seksjonen står akkurat midt på

Fatter ikke hva som feiler han naboen når han nå flere ganger har kolvet denne seksjonen overende. Så alt vi har av sko og kurver inne i den blir revet ut og seksjonen blokkerer fysisk for at vi kan komme oss ut av leiligheten via ytterdøra. Så da har vi måtte gått ut på framsiden via terassen osv

Ikveld merket jeg meg to damer som røyket utenfor, så hørte jeg naboen gå ut til de og på vei inn ler han høyt og jeg hører han IGJEN kolve seksjonen over ende!!! Med vilje

Syns dette både er trist og frustrerende siden jeg hadde lagt energi i å pynte krans på døra, satt lykter og nisse på benken vår inne i oppgangen...

Nå må jeg bruke lørdagskvelden min på å bryte meg gjennom kurver, sko og knuste ødelagte møbler...

Mer trist enn sint

Kan jeg anmelde han?

Anonym poster: b027ec85459a71a4399fc3fad28a32d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er sikker på det er han,så Ja

Skrevet

Du kan selvsagt anmelde, men vil du virkelig bruke politiets resursser på noe så tullete

Skrevet

Nei, dere må snakke sammen. Er ikke gangen en rømningsvei hvor det verken burde være din hylle eller hans rot?

Anonym poster: 66c36cd6cb040da28cd1a2bb4d0444e4

Skrevet

Hva med å feste den slik at han ikke får velvet den.

Jeg er så hevngjerrig at jeg hadde pissa i skoa hans som hevn. ;)

Skrevet

Det er jo bare han som bor der da... Og det har skjedd 5 ganger siden august... Og det skal faktisk litt til å velte den seksjonen siden jeg prøvde forå sjekke, men fikk det ikke til

....har selvfølgelig ikke bevis, annet enn hva vi har observert...

Hi

Skrevet

Kan jo være noen som besøker han også,men snakke med først :)

Skrevet

Nei, dere må snakke sammen. Er ikke gangen en rømningsvei hvor det verken burde være din hylle eller hans rot?

Anonym poster: 66c36cd6cb040da28cd1a2bb4d0444e4

Nei det er to inngangsdører på hver side og sikringsskap til begge leilighetene og deretter to inngangsdører til leiligheten en til bod og en til gangen som igrunn ikke er en gang, så denne felles oppgangen har alltid blitt brukt til garderobe/avhengig av yttertøy/sko... Vi har bodd her 8 år, han 10 mnd

Skrevet

Hvis det er en felles gang så kan vel ikke du bare ta deg til rette og sette opp møbler. Slikt må da avtales. Men det forsvarer ikke hans måte å demostrere hva han synes om hylla.

At du er lei av rotet hans er en ting, men da må du heller ta det opp med han.

Anonym poster: 4e63f45d4e8ae157ba7d205d57c11b6f

Skrevet

Ta en prat med brannvesenet om de kan ta en tur. Han blokkerer brannveien deres på denne måten, og det kan bli farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...