Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Noen som har prøvd disse produktene? Anonym poster: eefb49ebecba75df4b3a7c6e2bbcba24
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Har brukt de i mange år og er veldig fornøyd Anonym poster: fb2b4f7ebc8d07b1675e28f88b25d414
☆☆☆ Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Brukar deo og dusjgel i serien "jardins de monde", er godt nøgd.
Soon to be mum Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Har brukt det en del av og til i mange år. Er stort sett fornøyd ja. Men først og fremst med kroppsproduktene. Litt blandet erfaring med ansiksproduktene.
dyrekjemper Skrevet 10. februar 2016 #5 Skrevet 10. februar 2016 Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg: I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester. Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk!
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2016 #6 Skrevet 10. februar 2016 Må bare si dette, Yves rocher tester på dyr. Hold dere langt unna de. De er ikke på dyrevernalliansen sine grønne lister eller Peta sin. Yves rocher tillater at deres produkter testes på uskyldige dyr!! Ikke støtt dyreforsøk ved å handle av de. Vent heller til de kommer på lista hos dyrevernalliansen. Hjelp dyrene, ikke støtt Yves Rocher med penger. Her er noe dyrevernalliansen har svart meg: I Kina er det myndighetene som gjennomfører testene, ikke selskapene selv. Mange sier derfor at det er utenfor deres kontroll, og at de selv ikke tester på dyr. Dette lar vi oss ikke lure av, dyreforsøkene gjennomføres jo nettopp fordi kosmetikkselskapet er tilstede i landet og ønsker å selge produktene sine der. Hvem som gjennomfører testene er irrelevant for de mange dyrene som må gjennom grusomme tester. Dersom du allerede har noen produkter, så har det liten hensikt å kaste dem. Poenget er å ikke kjøpe nye, slik at man unngår å støtte disses selskapene økonomisk. Vi har alle vært der at vi ikke kjente til problemet, det som er viktig er at vi tar et standpunkt på dyrenes side. Takk! Det bryr jeg meg faktisk ikke då mye om. Jeg sminker meg, spiser kjøtt, egg, fisk, melk og bruker skinn og ull. Alt kommer av en eller annen form for dyreplageri. Vanskelig å unngå! Anonymous poster hash: 66c83...8f0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #9 Skrevet 12. februar 2016 2012 2001... Du tittet innom! Det er jo fordi du driver å dytter de opp. Du jobber jo bare mot egen sak, skjønner du ikke det Anonymous poster hash: 19e38...baa
dyrekjemper Skrevet 12. februar 2016 #10 Skrevet 12. februar 2016 Og nettopp derfor spiller det ingen rolle 2012 2001.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #11 Skrevet 12. februar 2016 Og nettopp derfor spiller det ingen rolle 2012 2001. Faktum er at de siste to døgn har du pustet liv i 4 eldgamle tråder om samme firma. Du har rett og slett gitt dem masse gratisreklame her på forumet! Og du holder dem i live dag etter dag. Anonymous poster hash: db7ba...ec4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #12 Skrevet 12. februar 2016 Og nettopp derfor spiller det ingen rolle 2012 2001. Faktum er at de siste to døgn har du pustet liv i 4 eldgamle tråder om samme firma. Du har rett og slett gitt dem masse gratisreklame her på forumet! Og du holder dem i live dag etter dag. Anonymous poster hash: db7ba...ec4 Jeg skjønner virkelig ikke agendaen til dyrekjemper siden hun liker svaret ditt. Kanskje hun jobber for yves rocher i stedet for........... Anonymous poster hash: 19e38...baa
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #13 Skrevet 12. februar 2016 Og nettopp derfor spiller det ingen rolle 2012 2001.Faktum er at de siste to døgn har du pustet liv i 4 eldgamle tråder om samme firma. Du har rett og slett gitt dem masse gratisreklame her på forumet! Og du holder dem i live dag etter dag.Anonymous poster hash: db7ba...ec4 Jeg skjønner virkelig ikke agendaen til dyrekjemper siden hun liker svaret ditt. Kanskje hun jobber for yves rocher i stedet for........... Anonymous poster hash: 19e38...baa Jepp. Jeg hadde så vidt hørt om Yves Rocher før, men nå dukker plutselig den ene tråden etter den andre tråden om YR, og det jeg får med meg er at det er veldig billig. Dyrekjøper virker fanatisk som spammer hver tråd. Blir vanskelig å ta seriøs da, dessverre, selv om hun sikkert har rett. Anonymous poster hash: b1ff2...fec
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2016 #14 Skrevet 12. februar 2016 *Dyrekjemper Anonymous poster hash: b1ff2...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå