Gå til innhold

Hvordan klare og spise mer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jeg spiser på en dag :Spiser ikke frokost er ikke sulten og havner på do om jeg trøkker i meg noe så spiser rundt 2 da spiser jeg 2 skiver Spiser middag rundt 4-5 jeg spiser da fks 2 poteter og et stykke laks.Så er jeg mett til kl 2 neste dag.Får beskjed fra legen hele tiden at jeg må spise mer , og får matplaner heletiden. Men i matplanene så skal jeg alså spise hver 3 time noe jeg overhode ikke klarer .Tips til hvordan jeg kan få i meg mer mat pr dag?Er så trøtt og dårlig med energi pga jeg får lite næring.

Anonym poster: a6c9b8ceea9a467c93e13558e10147c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn ut hva du klarer å spise om morgenen og ikke start med 3 tørre brødskiver. Hvis du feks kan få i deg litt smoothie, så drikk det og prøv å få i deg litt mer for hver dag. Spis litt hver 3.time uten at det trenger å være mye. Feks en neve nøtter, en frukt el.

Magen din sliter med å spise mer fordi du ikke er vant til det, så du bør starte forsiktig og lære magen din opp til å spise oftere og etterhvert også mer. Pass også på at det er mye næring i de tingene du får i deg.

Anonym poster: 3bd325a2e4c900073d46cd50a3778249

Skrevet

Tusen takk for hjelpende svar, skal kjøpe meg inn litt på mandag så jeg begynner og får i meg nok :)

Anonym poster: a6c9b8ceea9a467c93e13558e10147c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...