Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 Pynter dere med adventstaker, julestjerner og lilla lys nå så tidlig i desember, eller finner dere frem alt det røde med en gang? Fra jeg var liten hadde vi kun adventpynt frem til lille julaften, da fant vi frem det røde og all nissepynten når vi pyntet juletreet. Anonym poster: 6cf900b38398e7efc16713f4686b5fa2
LuksusLiv Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 På kjøkkenet mitt er det full jul. I stua er det advent og litt jul, men jeg har droppet lilla fargen i år, her er det hvite kubbelys, noen halv-julete puter og ett par engler.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 Rødt som er hjemme her nå , vi har lilla stue til vanlig utenom jul ( ikke julepynt eller advent pynt ) men lilla gardiner, puter og slikt så synes ikke det hadde blitt noen forandring om vi hadde litt lilla lys som er med advent i år . Så derfor valgte vi og ta det røde inn i huset i dag. En julelys opplegg i vinduet , med lys i stuen og noe rødt på kjøkkenet badet skal også få sin pynt men det blir nok ikke helt enda Anonym poster: 6b9bd03e1f91d0332b15db0e89bd019b
Mamma til go'jentene Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Her er julen hvit. Både i advent og i selve julen.
3 små skatter Skrevet 1. desember 2012 #5 Skrevet 1. desember 2012 (endret) Har pyntet til advent med litt ekstra lys og div (inne og ute)...pynter til jul lillejulaften Går mye i hvitt her også.... Endret 1. desember 2012 av hun&henne+en liten skatt
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #6 Skrevet 1. desember 2012 Kun adventsstake og et par stjerner og julekalenderen til snuppa da.. Den er stor og ganske rød Anonym poster: 1a77b869209473f6741a0ce00958c913
♥Madam Mim♥ Skrevet 1. desember 2012 #7 Skrevet 1. desember 2012 Følger tradisjonen hjemmefra jeg. Alt av både lilla og rødt er oppe fra og med i dag. Untatt treet da selvsagt. Girlanderen rundt døra henges opp i morgen ( planen i dag, men var ødelagt så må kjøpe ny). Samtidig henger jeg også opp et julenek med løyfebånd i stolpen på hver side av inngangspartiet. Setter pris på å pynte tidlig å kunne glede meg til jul. Etter jul tar jeg det fort ned igjen, gjerne like etter nyttårshelgen. Da er julen over og ingenting å glede seg til mer :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 På kjøkkenet har det kommet opp nisse gardiner og en svart/hvit juleduk, og adventsstjerne. På stua har det kommet opp lilla gardiner, adventsstake, lilla duker og lilla lys. Anonym poster: edd6426cdd6117bf25f8219f1832bd53
Gjest SprøstektLøk Skrevet 1. desember 2012 #9 Skrevet 1. desember 2012 Her går det nok mest i sølv og hvit, har noe rødt også da, men det røde er jeg desverre ikke så glad i.
stearin Skrevet 1. desember 2012 #10 Skrevet 1. desember 2012 To nisser i stua Lilla gardiner (hatt det hele høsten) To telysholdere som min datter har laget (lilla og blått) Lilla puter (hatt de hele høsten) Adventslysestake som er svart og har røde nisser hengende Rød duk på kjøkkenbordet Julestjerne i ett vindu i stua Adventskalender som er hjemmelaget Noen små hjemmelagde julepynt som vi enda ikke har funnet plass til. Skal lage flere. Kommer ikke til å bruke mer enn ca. 200 -300 kr på julepynt. Er i etableringsfasen, og dette er min andre jul i egen leilighet. Har bestemt meg for at det meste skal være hjemmelaget, så har bare å sette igang med strikking, sying og diverse andre ting
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Pynter til jul gjør jeg enten på kvelden lille julaften, eller på dagen på selve julaften. I morgen kommer det opp stjerne og lysestaker, og kanskje noe lys utendørs - hvis vi rekker det. Hvis vi ikke rekker det, så blir det en eller annen dag senere. Det blir nok jul i år også. :-)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. desember 2012 #12 Skrevet 1. desember 2012 Nå har vi framme dekorasjoner i lilla og hvitt og sølv, og rundt den 15. eller så bytter vi ut det lilla med rødt. Eneste røde nå er kalenderen til lillemor.
Bondejenta Skrevet 1. desember 2012 #13 Skrevet 1. desember 2012 Hos oss er det ikkje jul før lillejulaften. Her er det lilla og kaos fram til 23.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #14 Skrevet 1. desember 2012 Førjulen er den aller aller beste tiden så her er der fram med all pynten 1 desember. Treet kommer opp rundt 20. Også går alt ned etter nyttår. Jeg har ikke masse masse pynt. Men det går i rødt og sølv. Anonym poster: 2e4f5bd69c0c5a951f49c71df5f3d980
Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. desember 2012 #15 Skrevet 1. desember 2012 Hos oss er det ikkje jul før lillejulaften. Her er det lilla og kaos fram til 23. Samme hos oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå