Gå til innhold

Samboeren på Julebord og jeg liker det IKKE :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er på julebord med kamerater uten kone/samboer, det er noe jeg ikke liker i det hele tatt. og jeg er hjemme med en liten baby på 6 uker som sliter med Kolikk ;(. Han tenker kun på seg selv

Anonym poster: d1924ce8d38dcc45c83e4a91e1f983bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JEG gleder meg mest til han drar ut i kveld. Da skal ungene og jeg kose oss med godterier film og popkorn. Velger han å være idiot, så velger han det. Jeg vet at livet går videre uannsett.

Skrevet

Julebord er 1 gang i året,la han kose seg de få timenen,neste gang er det din tur :)

Skrevet

Kan jeg spørre hva som plager deg med det? Er det fordi han er ute og du ikke har kontroll på han? Redd for at han er utro?

Eller at du er utslitt med tanke på at babyen har kolikk og det er mye stress hjemme med tanke på det?

Anonym poster: 5663fac059ad4231090d65881194641a

Skrevet

Huff, forstår godt at du synes det er slitsomt å være alene med den lille som er så liten og har kolikk. Håper dere får en grei kveld allikevel og at babyen ikke er så plaget.

Skrevet

La han kose seg da:). Er vel kanskje 2-3 ganger i løpet av Desember,det er julebord. Samboeren min skal neste helg,det synes jeg bare er Koselig :) Da kan jeg kose meg og se på film og slappe av :). Vet jeg kan stole på han. og du klarer babyen din for en kveld :)

Skrevet

Min mann er og på julebord,dro i går og kommer hjem i morgen.er da alene med tre barn hvor minstejenta også er baby,hun er sjuk i disse dager og

de eldste har ting de skal ut på..men det er jo bare to døgn og det unner jeg han:-)

Skjønner det er slitsomt med kolikkbarn altså,men tenk at det er jo ikke

så altfor lenge til han er hjemme igjen:-)

Anonym poster: 00b108b3a4931599139d1a0d34495f1e

Skrevet

Vel han er ikke hjemme før 03-05 tida. og Nei jeg unner han ikke det. Han kan holde seg hjemme. Nei tror ikke han er utro,men han har et barn som sliter med Kolikk

Skrevet

Nå vet jo ikke vi om dette bare er dråpen som får begeret til å renne over fordi han er en egoist hele tiden, men å kalle en mann egoist fordi han er på julebord høres jo litt ekstremt ut.Jeg var på julebord forrige helg jeg, bare jenter og en helaften på byen. Kjempekos og mannen min koste seg hjemme med alle fire ungene pluss tre små venner på overnatting.I dag er det mannen som er ute med guttene og jeg koser meg hjemme med alle fire ungene, snart skal de i seng og jeg har resten av kvelden for meg selv i sofakroken med PC, snop og TV-kontrollen helt for meg selv ;)Skjønner ikke hvorfor du skal holde mannen i bånd, blir ikke noe godt forhold av sånt, dere må stole på hverandre og gi hverandre rom for andre impulser enn bare hverandre og barna også.Senk skuldrene og prøv kos deg, kolikktiden er et lite helvete på jord. Men du klarer en kveld alene, så er det din tur neste gang. I morgen ettermiddag kan du ta en tur til en venninne et par timer for å få et lite pusterom.

Anonym poster: ffc3362531393822ff72d5daca30a1f0

Skrevet

Hvorfor i alle dager blir avsnittene borte? Jeg skrev innlegget med flere avsnitt, men når jeg lagrer blir de borte...

Anonym poster: ffc3362531393822ff72d5daca30a1f0

Skrevet

Lite empatiske svar dere kommer med her. Er jo forståelig at hun er sliten hvis babyen gråter mye. Selv om dere har klart dere alene med en liten baby som gråter mye er det jo forståelig at hi synes det er slitsomt!

Skrevet

Men kjære vene. Unn da mannen din å dra på julebord. Er det noen som er egoistisk og kun tenker på seg selv her så er det DEG! Stakkars mann! Håper han finner seg en annen en i kveld å går fra deg, slik kjerringer som deg kan ha det fint alene gitt. Håper mannen din våkner opp å ser hva slags drittkjerring han har hjemme, å finner seg ei annen som han kan kose seg med i natt. Det fortjener han. :) Å ja jeg vet nok hvem du er og alle i kamerat gjengen hans prater om hvordan du er mot han. :)

Anonym poster: 0a0889a84dfd2a22eb6346569b7f232b

Skrevet

Vel han er ikke hjemme før 03-05 tida. og Nei jeg unner han ikke det. Han kan holde seg hjemme. Nei tror ikke han er utro,men han har et barn som sliter med Kolikk

Har du sagt til han at du vil han skal være hjemme?

Anonym poster: 00b108b3a4931599139d1a0d34495f1e

Skrevet

Men kjære vene. Unn da mannen din å dra på julebord. Er det noen som er egoistisk og kun tenker på seg selv her så er det DEG! Stakkars mann! Håper han finner seg en annen en i kveld å går fra deg, slik kjerringer som deg kan ha det fint alene gitt. Håper mannen din våkner opp å ser hva slags drittkjerring han har hjemme, å finner seg ei annen som han kan kose seg med i natt. Det fortjener han. :) Å ja jeg vet nok hvem du er og alle i kamerat gjengen hans prater om hvordan du er mot han. :)

Jøss, trivelig dame du var da. :o

Skrevet

Men det er da lov å si NEI! Har du sagt nei og han drar så har du min fulle medfølelse og sympati. Men har du sagt helst ikke så skjønner ikke menn (enkelte) det.

Skrevet

Tipper du er alenemor innen ett år..

Anonym poster: 06e71d650d577cbd69cf810ace1c610d

Skrevet

Han tenker kun på seg selv hver dag, er mye mer med kamerater og trener, enn og være sammens med barnet . Hvis det hadde vert for han hadde holdt seg hjemme innimellom,så hadde jeg bare synes det var koselig at han var sammens med gutta. Men han tenker kun på seg selv,ingen andre. og jeg tror kanskje jeg blir alenemamma før det for og si det sånn.

Skrevet

Hadde det vert DU som skulle reist ut, og overlatt babyen til mannen, så hadde du nok vert en egoist ;)

Anonym poster: f7e013694ebf6aa6e2f3ef96b3e7dd92

Skrevet

Jeg skjønner deg egentlig jeg. Jeg hadde på ingen måte kommet meg ovenpå når babyen bare var seks uker. Vi dro aldri til lege eller noe da, men i ettertid ser jeg at han nok hadde kolikk, og det er den verste perioden i livet mitt. Jeg var så tappa for krefter at jeg var en helt annen person i flere måneder. Hvis du har det like slitsomt som det jeg hadde på den tida, så forstår jeg deg veldig godt. Her hadde ikke samboeren vurdert å reise bort en gang.

Skrevet

Men kjære vene. Unn da mannen din å dra på julebord. Er det noen som er egoistisk og kun tenker på seg selv her så er det DEG! Stakkars mann! Håper han finner seg en annen en i kveld å går fra deg, slik kjerringer som deg kan ha det fint alene gitt. Håper mannen din våkner opp å ser hva slags drittkjerring han har hjemme, å finner seg ei annen som han kan kose seg med i natt. Det fortjener han. smile.png Å ja jeg vet nok hvem du er og alle i kamerat gjengen hans prater om hvordan du er mot han. smile.png

Fy F for en motbydelig MEGGE du er!!!!

Stakkars mannen din som må holde ut med en sånn bitter og sur heks som deg!! FYSJ!

Anonym poster: c17e2ca3be21957e92f485b2a0d157ac

Skrevet

Han tenker kun på seg selv hver dag, er mye mer med kamerater og trener, enn og være sammens med barnet . Hvis det hadde vert for han hadde holdt seg hjemme innimellom,så hadde jeg bare synes det var koselig at han var sammens med gutta. Men han tenker kun på seg selv,ingen andre. og jeg tror kanskje jeg blir alenemamma før det for og si det sånn.

Da er det jo ikke selve julebordet som er problemet, men mannen din.. Dumt du ikke visste at han var sånn FØR dere fikk barn da.

Anonym poster: 06e71d650d577cbd69cf810ace1c610d

Gjest cunning stunts
Skrevet

Så da får han bare skrape resten av livet og glemme å ha det moro en gang i året for han må sitte og holde konemor i hånda og bysse beibi? Patetisk.
Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Hva ER det med deg som påstår at du vet hvem alle er bak anonymknappen? Det er nok ganske mange som har en 6 uker gammel baby med kolikk i dette landet, så å påstå at du vet hvem hi er utfra de få opplysningene er vel ganske umulig om du ikke er søskenbarnet til Snåsamannen eller noe sånt.

Ellers var innlegget ditt både ondskapsfullt og idiotisk og du fremstår som en umoden fjott!

Endret av Heartbroken
Gjest Kira bjeffer julen inn
Skrevet

Jeg skjønner deg egentlig jeg. Jeg hadde på ingen måte kommet meg ovenpå når babyen bare var seks uker. Vi dro aldri til lege eller noe da, men i ettertid ser jeg at han nok hadde kolikk, og det er den verste perioden i livet mitt. Jeg var så tappa for krefter at jeg var en helt annen person i flere måneder. Hvis du har det like slitsomt som det jeg hadde på den tida, så forstår jeg deg veldig godt. Her hadde ikke samboeren vurdert å reise bort en gang.

Helt enig med Magia!

Vår første hadde kolikk i 3-4 mnd, og det er tungt. Hvis man i tillegg har en mann som til daglig prioriterer trening og kamerater, så skjønner jeg godt at man ikke synes det er greit at han drar på julebord. Når mor er så kjørt og sliten, så trenger hun all den hjelpen hun kan få.

Nå derimot er det bare deilig at mannen tar seg en tur ut ;)

Skrevet

Hei.

JA et barn med kolikk kan være helt utrolig slitsomt, men det er det også for samboeren din. Tenk så godt det er å ha "fri" og avlastning en kveld for å gjøre noe annet.. I kveld, og nok delvis i morgen er det hans tur. Det betyr bare at det snart er din tur, kanskje trenger du en kino eller venninnekveld snart? Så du kan få litt fri og avlastning.

Man er ikke egoistisk fordi man prioriterer seg selv en kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...