Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 ? Anonym poster: afc414387c49a846660100863ee53d7e
Februargullet2013 Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Leona uten tvil:) Nydelig navn, Klara minner meg veldig om Klara ku:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Signerer "klara ku" Anonym poster: 10f0530305eb729dadbac53e2ab023b1
Foccacia Skrevet 1. desember 2012 #8 Skrevet 1. desember 2012 Leona, vurderer det selv sterkt hvis jeg får jente.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #11 Skrevet 1. desember 2012 Klara!! Kjempefint navn!! Anonym poster: 13ca89051a4bf5a127c2cdf3d62d7f7f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #13 Skrevet 1. desember 2012 Klara er knallflott Leona er ikke min stil. Vokalhelvete i tillegg. Anonym poster: 938783b255b12312e1212f46926eb25d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2012 #14 Skrevet 1. desember 2012 Leona :-) Anonym poster: 11abaa2c4662808f75d9bf31fe1c229f
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. desember 2012 #16 Skrevet 1. desember 2012 Skulle nå dette være reelt, så er valget vanvittig enkelt. Klara.
stearin Skrevet 1. desember 2012 #18 Skrevet 1. desember 2012 Leona. Det sier jeg fordi jeg hadde en bamse jeg kalte for Klara Ku når jeg var liten, og Klara virker derfor så "feil"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå