Gå til innhold

Leona eller Klara?


Anbefalte innlegg

Skrevet

?

 

Anonym poster: afc414387c49a846660100863ee53d7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leona uten tvil:) Nydelig navn, Klara minner meg veldig om Klara ku:)

Skrevet

Klara er knalltøft:)

Skrevet

Signerer "klara ku" :P

 

Anonym poster: 10f0530305eb729dadbac53e2ab023b1

Skrevet

Klara :)

Skrevet

Leona, vurderer det selv sterkt hvis jeg får jente.

Skrevet

Klara!! Kjempefint navn!!

 

Anonym poster: 13ca89051a4bf5a127c2cdf3d62d7f7f

Skrevet

Klara! Det er så kult!

Skrevet

Klara er knallflott :) Leona er ikke min stil. Vokalhelvete i tillegg.

 

Anonym poster: 938783b255b12312e1212f46926eb25d

Skrevet

Leona :-)

 

 

Anonym poster: 11abaa2c4662808f75d9bf31fe1c229f

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Skulle nå dette være reelt, så er valget vanvittig enkelt. Klara.

Skrevet

Leona. Det sier jeg fordi jeg hadde en bamse jeg kalte for Klara Ku når jeg var liten, og Klara virker derfor så "feil"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...