Gå til innhold

Noen flere i helsesektoren som har det slik??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sykepleier. Jeg jobber på en avdeling med mange alvorlige sykdommer... Siden jeg kan så utrolig mye om disse sykdommene og ikke minst symptomer på sykdommen, har jeg blitt litt "paranoid". Jeg har perioder hvor jeg ofte er "sikker" på at jeg har fått en av diagnosene som er på min avdeling. Jeg setter "sikker" i gåseøyne fordi jeg er klar over selv at jeg er litt paranoid.. hehe- må le litt av det..Jeg lurer på om det er flere som jobber med pasienter i en eller annen form, som har det slik selv? Får dere ofte sykdommer dere jobber med( innbilt)?

Jeg må legge til at jeg diagnosene jeg tror jeg har ikke ødelegger hverdagen min på noen som helst måte. Jeg lever normalt:) Jeg er fult klar over at jeg er smågal og at jeg neppe har fått f.eks parkinson sykdom i en alder av 27 år (selv om jeg tenker det innimellom også)...

Så, flere gale folk som meg der ut?

Anonym poster: 151e14acbc9340bade0e23e6170e8085

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke innenfor det samme selv, men i følge mannen min (Som er lege) er dette heeeelt normalt.

Anonym poster: 5a1a332098455507d47681c443bf1893

Skrevet

Jeg var nok litt sånn når jeg leste sykdomslæra, men nå er det sjeldent jeg tenker over at jeg kan få ditt og datt. Litt bekymret for å bli dement, kan liksom ikke tenke meg noe værre....

Anonym poster: 99111a51511a4992cf016b05f1eb1b30

Skrevet

Takk for svar dere to:) Jeg kan ha dager hvor jeg ikke tenker på det, mens jeg har andre dager jeg har både det ene og det andre på en gang. Gjerne ett par diagnoser som går igjen.... heh uff, ikke greit altid:)hi

Anonym poster: 151e14acbc9340bade0e23e6170e8085

Skrevet

Veldig vanlig. Så lenge det ikke går ut over livskvaliteten og du klarer å se deg selv utenfra (og evt smile litt av det slik du gjør i innlegget ditt), går det nok bra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...